symptonen? please help

Discussion in 'Eerste symptomen' started by cycy, Mar 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cycy

cycy Actief lid

Oct 22, 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kom ik weer met mn kwaaltjes...

ik heb sinds een paar dagen last van GEEN afscheiding....

Helemaal niks dus...

En ik zweet!!!! terwijl ik het niet warm heb (juist heel erg koud)

Ook ben ik 's avonds misselijk en ontzettend veel koppijn!!

Heb wel perfect geklust deze ronde!!!

wat denken jullie? is dat zweten ook een symptoon.. het stinkt heel erg! tenminste voor mijn doen want ik zweet haast nooit maar nu is mijn shirt onder mijn oksels gewoon nat... en dat heb ik NOOIT

sorry voor de vieze omschrijving maar moest het gewoon ff kwijt...

Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden en dat zal dit keer ook wel zijn maar jah wil het toch ff weten

Thanks alvast voor jullie reacties!!!

2. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik heb geen idee ik lees ook mee, want ik heb dit keer ook geen last van afscheiding. Ik heb dit keer sinds vandaag ook ijs koude tenen en vingers mijn tempratuur is 37,2 en over 2 dagen is mijn nod.

3. cycy

cycy Actief lid

Oct 22, 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend....

ik snap ook niks van die afscheiding.. normaal heb ik aan het eind van de dag wel afscheiding op me slip...

maar nu helemaal niks...

ben benieuwd voor jou!!!!!!!!!

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Over de afscheiding geen idee ikzelf heb juist wel afscheiding sinds ik zwanger ben:)
    Stinken onder de oksels heel herkenbaar ikzelf ruik nooit daar heb ook geen deoderant nodig en nu stink ik zo hard als een man haha.
    Ze zeggen dat het komt door de hormonen.
    Dus wie weet succes in ieder geval en alleen een test kan je het antwoord geven.
    Zie alleen dat je nog erg ver voor je NOD zit ik heb dit kwaaltje pas vanaf week 6.

Liefs brenda

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hoe meer je je bezig houd met "kwaaltje" hoe meer je er krijgt!!! Ik zou er gewoon niet zoveel bij stil staan. Wanneer je kan testen gewoon een test doen en dan zie je wel weer. Bij ieder lichamelijk ding stil staan en gespannen raken over of het goed zit of niet schiet niet op! Je word er niet meer of minder zwanger van maar al die spanning is niet goed voor je! Succes in elk geval!

6. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Afscheiding werd inderdaad veel minder tot weg bij mij, om een paar weken na nod flink terug te komen in de zwangerschap.
    Dit was voor mij steeds een voorbode van goed nieuws.
    En koud hebben ook.
    Maar goed ieder lichaam is anders.;)
    Succes!

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Toen ik net gestopt was met de pil, zweette ik ook heel erg, vooral 's nachts, echt niet normaal. Dat is inmiddels over, had wel het idee dat het met de hormonen te maken had.

succes!

8. myla

myla Lid

Dec 9, 2007
    80
    0
    0
    he cycy,
    ik begon op een zondag flink met zweten, net wat jij zegt een hele vieze lucht, echt zweet (sorry). en ook hier koude voeten en handen. en ik ben nu bijna 5 weken zwanger.

je moet nog een paar dagen geduld hebben, helaas.
    succes

groejes Myla

9. miesjeuh

miesjeuh Lid

Mar 14, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig om te lezen, zelf zweet ik ook meer. Maar had er nog geen verband tussen gelegt dat dit door de hormonen kon komen....

10. cycy

cycy Actief lid

Oct 22, 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties...

het zweten is inmiddels minder, maar koud heb ik het nog steeds.. ook steeds steken in me onderbuik... gisteren moest ik gewoon even gaan zitten omdat het pijn deed.... (was maar een paar seconden) verder heb ik ook weer gewoon afscheiding.. dus ik heb echt geen idee wat er aan de hand is...

wel ben ik ontzettend verkouden!!!
    zo verkouden ben ik nog nooit geweest!
    lijk net een zeehond

We wachten het wel weer af....

Share This Page