SPOED! gevoelige buik na woedeaanval..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Xaneda, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaneda

Xaneda Actief lid

5 mrt 2009
    103
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb weer eens een vraagje. Gisteravond heb ik ruzie gehad met mijn vriend en ben ik echt onwijs boos geworden. Ik denk dat alle frustratie omtrent mijn zwangerschap (pijn ivm ischias, vorm van smetvrees) er ineens uit kwam.. Nu voelde ik me daarna echt slecht en nu eigenlijk nog steeds met pijn in mijn onderrug en ook mijn buik voelt gevoelig aan. Ook heb ik last van diarree, en voel ik ons kindje ineens heel veel bewegen. (aan de ene kant geruststellend, maar het is wel heel heftig ineens) Ik heb echt met deuren gesmeten gisteren en heb ook een klink in mijn buik gehad van de deur.. Nu is mijn vraag, kan dit kwaad voor de kleine?? Ik kan mijn vk niet echt bereiken op woensdag, of het moet via de spoedtelefoon en dat vind ik ook een beetje ver gaan. Ik hoop dat jullie mij snel een antwoord kunnen geven! Bedankt alvast!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

op zich kan het geen kwaad, die deurklink lijkt me alleen niet echt prettig. Ging die heel hard je buik in? Het feit dat je je kindje goed voelt bewegen is geruststellend. Bij harde buiken, bloedverlies of zorgen toch je eigen verloskundige bellen.
    Bespreek je ook je smetvrees met je verloskundige?

Mirjam

3. Xaneda

Xaneda Actief lid

5 mrt 2009
    103
    0
    0
    Dankjewel mirjam,
    Mijn eigen vk weet er van, helaas kan zij ook niet veel voor me doen. Uit ervaring weet ik dat ik gewoon moet bevallen dan voel ik me weer een stuk beter! Groetjes

Deel Deze Pagina