De eerste 2 weken na de bevalling voelde ik me goed. Daarna begon mijn vagina erg te jeuken en het voelde alsof hij in brand stond. Ik dacht zal wel door dat kraamverband komen wat irritatie veroorzaakt. Ik heb toen het kraamverband uitgedaan. Het vloeien was bijna over dus ik deed gewoon om het uur een schone onderbroek aan. Daarna was het vloeien over, maar het bleef jeuken. Het werd alleen maar erger. Ik kon de hele nacht niet meer slapen. Het viel me zwaar om ook nog voor de baby te zorgen maar ik doe het toch, het zal ook wel moeten. Toen ben ik naar de huisarts geweest. Die dacht een schimmelinfectie (zonder er naar te kijken). Daarvoor ben ik behandeld, maar het bleef jeuken. Toen weer naar de dokter geweest. Hij heeft er toen uitgebreid in gekeken. Er was geen schimmelinfectie te zien. Hij kon ook niet zeggen wat het wel was. Er was volgens hem niets, ik stelde me aan. Nu is het 3 weken verder. Ik heb geen nacht meer geslapen in die 3 weken. Ik moet elke nacht huilen van de pijn. Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen...
Naar de dokter terug, een uitstrijkje laten maken en op kweek laten zetten. Een laat je niet afschepen, want niet slapen en huilen van de vaginale jeuk is niet normaal. En de eerste beste dokter die mij letterlijk een aansteller noemt kan een klacht krijgen.
Klinkt toch wel echt als 'n schimmelinfectie. Via de huisarts krijg je meestal een lichte kuur, (mijn ervaring) Heb het wel eens vaker gehad kreeg dan een kuurtje. Gyn-miconazolnitraat 20mg. En moest dat 15!!! dagen inbrengen. Het hielp niets. Toen zelf maar op een gegeven moment een vaginale tablet van canesten gehaald. Miconazolnitraat 500mg. En was er meteen vanaf.
Inderdaad terug naar de dokter en om een kweek vragen. Wat een mafkees zeg dat hij/zij je een aansteller noemt. :x