Inwendige bult?!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Isabellaxxxx, Jun 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isabellaxxxx

Jun 28, 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet even niet hoe ik de titel anders moest omschrijven😁

Ik ben 3,5 week geleden bevallen en her en der wat gehecht aan scheurtjes..nu voelde ik gisteren eens voorzichtig of alle hechtingen weg zijn,maar als ik dan inwendig voel zit er haast gelijk een harde bult,heeft iemand hier ervaring mee?
    Is dit de baarmoeder die nog verder omhoog moet weer oid?!

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Gefeliciteerd met je baby :)

Waar zit de bult precies? Zit ie bijvoorbeeld aan de onderkant aan je huid vast, of meer naar boven recht tegenover de uitgang? Ik vind het even lastig om de goede woorden te kiezen, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Mócht het zo zijn dat het je baarmoedermond is die je voelt, dan zou ik daar zeker even naar laten kijken door je verloskundige (sowieso kun je daar je hele kraamperiode met vragen terecht hè? Wel doen hoor, kan een hoop leed voorkomen). Want als je baarmoeder zó laag hangt, dan is er kans op een verzakking en daar moet dan volgens mij wel wat aan gebeuren...

3. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    lijkt me je baarmoedermond.
    je kan even na laten kijken of ie op de goede plek zit

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Hier hetzelfde! Ik ga maandag na huisarts..

5. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Bedoel je dat het bobbelig en ruw aanvoelt vanbinnen? Dat had ik ook, volgens mij is dat gewoon beschadigd en geïrriteerd weefsel, alles heeft natuurlijk flink onder druk gestaan. Het ging bij mij vanzelf weer over in elk geval. Maar laat het vooral even nakijken als je je zorgen maakt.

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Laten checken door iemand die er verstand van heeft. Lastig om via een forum te weten waar het daadwerkelijk over gaat.

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik had ook een bult maar die zat aan de voorkant, blijkt dat ze bij mij de vaginawand niet aan de achterkant hebben vast gehecht... kan ervoor kiezen om te laten herstellen maar zolang ik er geen last van heb even geen polonaise aan mijn lijf.

8. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    2,186
    823
    113
    Hoi,

Ik had ook een bult, doorsnede 1 cm ongeveer. Maar dat was dus onderhuids littekenweefsel en nog iets van een ingegroeide hechting ofzo. Is vanzelf weggegaan maar pas 4 maand na bevalling ofzo.... Het kan ook een opgezet lymfekliertje zijn oid of een bloedvaatje waarvan een gedeelte een beetje is 'uitgelubberd' een soort spatadertje zeg maar

Share This Page