hallo, heb 2 vraagjes * verleden week vrijdag in de morgen had ik klein beetje rozig bloedverlies op mn wc papiertje na het plassen moet wel zeggen dat het wel erg pijn deed na het plassen! ik mocht naar de gyn en op de echo was het een erg goede zwangerschap het vruchtje was 15 mm groot en het hartje klopte uitstekend het denkt dat da beetje bloedverlies komt door een late innesteling maar zou da ook kunnen komen door een blaasontsteking omdat ik zo'n pijn had bij het plassen! sedert dien geen last meer gehad! maar de gyn zei dat ik het wa kalmer aan moest doen, geen zware dingen opheffen en liefst paar dagen geen betrekking hebben waaromzou da zijn? en mijn 2 de vraagje is als de gyn zegt dat het een goede zwangerschap is en je hebt een mooi kloppend hartje gezien verminderd da de kans dan op een miskraam? bedankt
Hoi fieremama. In de jonge zwangerschap zie je vaak dat er wat bloedverlies kan optreden dit komt doordat dat baarmoeder zo goed doorbloed is.Door het groeien van de baarmoeder kan er soms een haarvatje knappen waardoor je wat bloedverlies kan hebben. Door verhoogde druk in je buik,bijv door tillen, veel trappen lopen of gemeenschap of moeizame ontlasting, kan er eerder bloedverlies optreden. Dat is de reden dat je arts je hiervoor waarschuwt.ALs er een goed kloppend hartje is gezien op de echo dan mag je er van uit gaan dat het goed zit! Garanties kan niemand je geven maar dit ziet er goed uit! GEFELICTEERD! Imke