Volgens mij kan het wel een zwangerschapsverschijnsel zijn, weet niet of het ook iets met de innesteling te maken kan hebben....
een innesteling verschijnsel weet ik niet maar zeker wel een zwangerschaps verschijnsel, dat had/heb ik ook
Het zijn in ieder geval zwangeschapsverschijnselen. Heb ik oooookkk De hele dag lijkt wel of ik zware hooikoorts heb en dat is gelijk een goed excuus (haha) greetz Nique
Het kan ook inderdaad een zwangerschapsverschijnsel zijn, maar het is ook de tijd van het jaar dat alles begint te bloeien en dus dat je gevoelig voor de stuifmeel enzo bent. Groetjes Anna
Sinds vandaag ook super last van branderige ogen. Wie weet........ Morgen is mijn NOD. Nog even afwachten....... helaas.......... Liefs
Ik heb er ook lastvan maar kan ook een opkomens hooikoortsje zijn hoewel ik dan meer jeuk heb dan branderig gevoel.
nou.... ik heb nog nooit last van hooikoorts gehad. Maar ik was vandaag op mijn werk en ik zei voor de grap het lijkt wel of ik hooikoorts heb man. Om de 5 minuten niezen, alles verstopt zitten en zere ogen! Terwijl ik nooit ziek ben en al helemaal nooit verkouden...