branderige ogen

Discussion in 'Zwanger worden' started by kissie, Apr 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Kunnen pijnlijke branderige ogen ook een symptoom zijn van innesteling of zo??

2. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Volgens mij kan het wel een zwangerschapsverschijnsel zijn, weet niet of het ook iets met de innesteling te maken kan hebben.... :rolleyes:

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    een innesteling verschijnsel weet ik niet maar zeker wel een zwangerschaps verschijnsel, dat had/heb ik ook

4. nique

nique Actief lid

Feb 27, 2006
    197
    1
    0
    Het zijn in ieder geval zwangeschapsverschijnselen. Heb ik oooookkk
    De hele dag lijkt wel of ik zware hooikoorts heb en dat is gelijk een goed excuus (haha)

greetz Nique

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het kan ook inderdaad een zwangerschapsverschijnsel zijn, maar het is ook de tijd van het jaar dat alles begint te bloeien en dus dat je gevoelig voor de stuifmeel enzo bent.

Groetjes Anna

6. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Sinds vandaag ook super last van branderige ogen. Wie weet........ Morgen is mijn NOD. Nog even afwachten....... helaas..........

Liefs

7. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik heb er ook lastvan maar kan ook een opkomens hooikoortsje zijn hoewel ik dan meer jeuk heb dan branderig gevoel.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    nou.... ik heb nog nooit last van hooikoorts gehad. Maar ik was vandaag op mijn werk en ik zei voor de grap het lijkt wel of ik hooikoorts heb man. Om de 5 minuten niezen, alles verstopt zitten en zere ogen! Terwijl ik nooit ziek ben en al helemaal nooit verkouden... :confused:

Share This Page