hoe lang zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Noushka, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hoi,

Na mijn MA heb ik een erg onregelmatige cyclus gehad. Ik ben 14 maart voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik heb 20 en 23 apil een test gedaan en die waren negatief en daarna heb ik op 3 mei nog een test gedaan die was duidelijk positief, (6 mei voor de zekerheid nog eentje ook positief.)
    Maar nu weet ik eigenlijk precies niet hoe lang ik zwanger ben. Ik ga niet uit van de laatste menstruatie omdat ik 23 april nog een negatieve test heb gehad. Ik denk dat ik een hele late eisprong heb gehad. Ik vraag me af wanneer ik nu een afspraak moet maken voor een eerste echo. Ik wil niet te vroeg gaan want wil wel een kloppend hartje kunnen zien. Maar als ik zo naar mijn buik kijk heb ik het idee dat ik al verder heen ben. (omdat ik bij mijn vorige zwangerschap pas een buikje begon te krijgen met 6 weken). Alvast bedankt voor het antwoord.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

ik denk dat je inderdaad een langere cycles hebt gehad. en dat je nu ongeveer 5 weken zwanger bent. Maak een afspraak voor over 2 a 3 weken dan moet je het hartje zien kloppen!

Imke

Deel Deze Pagina