Hallo, Ik heb een vraagje.. na een moeizame start met borstvoeding lukt het me sinds 3 dagen zonder te kolven Ik gebruik wel af en toe een tepelhoed en dat werkt perfect!! Nu is het wel zo dat hij sinds gister zeer veel vraagt om de borst, hij kan per borst 20 min drinken en dan slaapt hij.. ik leg m in zjn bed en meneer begint alweer en meteen met zn mondje open.. Ook huilt hij nu wat in zijn slaap... darmkrampjes?? Hij was hiervoor echt een hele zoete baby en huilde alleen als hij honger had.. maar hij lijkt nu zo ontevreden.. Zijn dit dus mijn regeldagen? En als hij na een half uur weer komt mag ik m dan gewoon weer aanleggen? Ik hoorde ook dat je hem echt in zijn bed moet laten slapen, maar lijkt alsof hij sinds gister gewoon liever bij me ligt.. heeft dat er ook mee te maken? liefs angel
Hallo, Wat goed dat je al zo ver bent gekomen en dat na een moeizame start! Het kan inderdaad dat je een regeldag hebt. De eerste is meestal rond de 10de dag (soms iets later) Dan weer 1 rond 6 weken en 3 mnd. Als hij na een half uur weer komt mag je best aanleggen. Wees wel alert op de aanlegtechniek! BV geven mag geen pijn doen! Als jullie het beide fijn vinden om bij elkaar te zijn dan zal ik de laatste zijn die zegt dat een baby in zijn bedje moet slapen. Heb je al eens aan een draagdoek gedacht? Veel kindjes vinden het nu eenmaal fijn om heeeel dicht bij mama te zijn. Wat anders anders je 9 maanden erin hebt gezeten! Dan is bij mama echt veel lekkerder/vertrouwder als in een hard plat koud bedje, toch! Volg je eigen gevoel en geniet Ilse