Wat een *pieppp* dag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Echt wat een *piep* dag!! Vanmiddag kwam een meisje een uur te laat. Zij had mijn danspaal gekocht achteraf paste die niet. Ben nog zo goed geweest om die paal terug te nemen en haar het geld terug te geven. Ook al was dit haar eigen verantwoording, had ze van te voren maar moeten meten. Toen zij weg ging smeet ze mijn deur dicht. Ik liep de galerij op dat zij ook even netjes de deur dicht kon trekken. Vervolgens moest ik het maar tegen mijn moeder zeggen blablabla.. Uiteindelijk is zij snel haar auto ingerend.

Nu net ping ik de vriendin van onze beste vriend wanneer we af kunnen spreken omdat ik nog steeds haar verjaardags cadeau hier heb liggen. Zij zei paar weken terug dat ze ons niet had uitgenodigd ivm mijn operatie toen. Beetje vreemd.. Want mijn vriend had ook alleen kunnen komen.
    Keer erop had ze ook afgezegd.
    Nu zegt ze opeens dat ze teleur gesteld zijn in ons want ze horen niks? Vorig week nog gevraagd aan hem of ze langs kwamen, hij moest het even overleggen maar we hebben niks meer gehoord:(
    Dus met andere woorden is het allemaal onze schuld...

Echt ik snap er niks meer van!

Krijg net een ping dat het voor hem voelt alsof het verwaterd sinds hun een kleintje hebben. Hij zegt dat dat voor mij te moeilijk is om te accepteren.
    Sorry hoor, daar brak echt even mijn klomp van! Dan mag ik misschien na 6jr niet zwanger zijn maar de tijden van 'misgunnen' zijn al jaren voorbij.

Oké ik moet dus even mijn stoom afblazen.... ;)

2. Blehhh, vreselijk irritant, van die mensen die denken dat ze je gedachten kunnen lezen en dan maar even voor jou beslissen wat er aan de hand is. En dan ook nog terwijl er helemaal níéts van waar is.

Hier ook al zo'n klotedag gehad. Hopelijk lekker slapen zo en alles vergeten!

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Bah jij ook al zo'n dag? Gelukkig ben ik morgen vrij dus ga zo nog maar even hobby'en..

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier zou ik ook van balen! Snel vergeten die kutdag

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Krijg het idee een beetje dat hij smoezen bedenkt om de vriendschap op een laag pitje te zetten. Niks laten horen, afzeggen, apart hoor! Misschien tijd voor een gesprek?
    (kan het mis hebben natuurlijk)
    Zeker een rotdag!

Deel Deze Pagina