Brandnetelthee bij eczeem?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pioen, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben benieuwd...ik moet morgen toevallig zelf naar de dermatoloog, dus ik neem de kleine gewoon even mee.

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Oke succes! Laat maar even weten hoe het is gegaan:)

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Wij warmen de fles ook altijd in de magnetron. Ben eens benieuwd of het effect heeft.
    Wij zijn vandaag naar de kinesioloog geweest. Milan blijkt ook allergisch te zijn voor wol. De zalf van vsm reageert hij goed op, zo ook op zijn dieetvoeding en verzorgingsartikelen. Alleen het wasmiddel wat wij gebruiken reageert hij niet goed op.
    Zijn lichaam is al uit balans geraakt door de stof amalgaam wat in tandvullingen zit. Dit kwam uit de test. Het is dus al begonnen tijdens de zwangerschap, via de placenta heeft hij dit binnen gekregen. We hebben nu van zo'n homeopatische korreltjes gekregen. Ook heeft hij een receptje uitgeschreven voor de jeuk, ook homeopatisch. Over 2 weken moeten we terug. Ben benieuwd of zijn lichaam dan weer meer in balans is.

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wonderbaarlijk! Ben nu 3 dagen bezig met gekookt water en het eczeem is zo goed als weg! Zo zie je maar dat de straling dus ook de goede stoffen van water stuk maakt in de magnetron..

Deel Deze Pagina