gebruik van sterwit..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chickiedenise, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hallo.;)

Ik loop al een tijdje rond met een probleem.:(
    Rondom mijn geslacht heb ik grote pigmentvlekken. ( hele eilandjes)

Ik heb een pigmentstoornis.( genaamd vitiligo.) Heb dus ook pigmentvlekken op mijn benen, handen, borst, heupen.

Nu zullen veel mensen op dit forum denken..wat maakt het uit, maar voor mij is het schaamtelijk en dit heeft ook grote invloed op mijn sexleven.:x

Nu kwam ik opeens een product tegen, welke een zalfje is en je dagelijks kan smeren rond het geslachtsdeel. De pigment zal er uit trekken en alles zal dan dezelfde kleur krijgen... dus gewoon wit.

Dan zou er dus nergens pigment meer zitten, waar ik het zou smeren. Maar wit is altijd mooier dan grote vlekken.

Het product heet sterwit en heeft een eigen website.. www.sterwit.nl

Nu staat er dat dit product niet tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden.

Wachten tot na de zwangerschap duurt eigenlijk te lang en met de bevalling komt alles ook in zicht, wat ik heel graag iets fatsoenlijker wil hebben.

Ik ben nu rond de 14 weken zwanger en zou graag dit middel, of een ander middel wat net zo goed helpt, willen gebruiken.

Kan het zoveel kwaad voor de baby als ik deze zalf zou smeren ?:(

* Of weet u misschien een andere zalf welke net zo goed helpt?:(

Ik hoop dat u antwoord kunt geven op mijn vraag ! Alvast bedankt:)

Denise.:)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Denise

ik ben er niet mee bekend en zou het ook niet aanraden. Ik snoa dat het een vervelend probleem is voor je hoor, maar ik denk niet dat zo'n zalf ook precies zo uitpakt tijdnes de zwangerschap als daarbuiten. Ik zou echt even contact opnemen met de huisarts, ook ivm een mogelijk ander middel of iigadvies voor je.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina