Op 1 oktober ben ik bevallen van onze zoon en dochter! Bij 36w6d. Onze dochter woog 3500 gram en onze zoon 3315. De bevalling was erg zwaar. Ik ben 12 uur bezig geweest tot volledige ontsluiting, maar ze zijn geboren met een spoed keizersnede. Het gaat erg goed met ze, geen medische ondersteuning en heerlijk bij ons op de kamer. Ik moet uiteraard nog wel herstellen en we blijven dan ook nog even in het zkh. Maar oooooooowh wat ben ik verliefd!
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed met ze gaat. Mooie gewichten hebben ze ook! Geniet ervan en beterschap!
Daar zijn ze dan ❤️ ❤️ Eindelijk je kindjes in je armen, gefeliciteerd! Ben stiekem wel benieuwd naar hun namen Geniet van deze bijzondere tijd!
Gefeliciteerd!!!! Zeker genieten en super gedaan!! Nu lekker dubbel genieten na alles wel en zeker verdiend
Wow, jouw kinderen zijn gewoon zwaarder dan mijn dochter in haar eentje! (2740 gram bij 37+4). Gefeliciteerd! Lekker genieten op je roze en blauwe wolk.
Gefeliciteerd! Lekker genieten van jullie wondertjes! En succes met de dubbele hoeveelheid voedingen, luiers, kleertjes wassen etc.
Van harte! Wat een prachtige gewichten, mag je nog eens extra trots op zijn. Heel veel geluk met je lieve kindjes.