Brandpunt vanavond kdv amsterdam

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tara84, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    :$ jeetje wat erg!! En dat niemand zijn mond heeft opengetrokken is gewoon ook schandalig! Ik ben in shock van wat ik net heb gelezen, het zal je kind maar zijn. Ik zie het al helemaal voor me die arme kindjes..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze had veel te veel kinderen op de opvang, dus moest ze kinderen verbergen. Zo erg dat dit zo lang heeft kunnen gebeuren!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    WT F... Echt m'n mond hangt nog steeds open... Ik zou niet voor mezelf instaan al hadden mijn kinderen daar gezeten. Wat een bizar verhaal zeg.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Walchelijk! En de gemeente heeft dit 1,5 jaar laten voortduren?

Zowel de eigenaresse, medewerkers en gemeente mogen keihard gestraft worden. Ouders moeten hun geld terug krijgen, de belastingdienst de toeslag die wij als burgers betalen en de gemeente mag deze ouders en kinderen minstens een half jaar volledig ouderschapsverlof uitbetalen om hiervan bij te komen. Schofterig deze houding, bah!

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik snap werkelijk niet dat de stagaires en werknemers ook als slachtoffer worden gezien. Zij hebben willens en wetens meegewerkt om dit deze kindjes aan te doen. Lekker buiten is goed, ik ben blij dat de opvang waar mijn zoontje zit als het even kan met de kindjes naar buiten gaat, maar dit is absurd. Als het regent en koud is moeten ze toch gewoon lekker naar binnen.

Ik geloof wel dat de gemeente heel veel moeite heeft gehad deze misstanden aan de kaak te stellen met een dergelijk systeem. een opvang sluiten heeft een grote impact op heel veel gezinnen en als de reden ongegrond blijkt te zijn. Dat was het hier niet maar achteraf praten is dan gemakkelijk.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    #26 Novastar, 25 mei 2016
    Laatst bewerkt: 25 mei 2016
    Mee eens! Ik heb zelfs jaren in de kinderopvang gewerkt en hiermee zou ik niet kunnen leven. Ik zou het de ouders vertellen. En als ik dan ontslagen wordt is dat maar zo. Bij zo'n werkgever wil ik niet werken.

En als ouder zou ik het hele KDV aanklagen voor kindermishandeling. Bij teruglezen zie ik dat de ouders dat ook doen.

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.890
    5.146
    113
    Net de aflevering terug gekeken.. Wat bizar zeg. Hoe kan dit 1,5 jaar geduurd hebben. Arme kinderen

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.897
    5.207
    113
    Home
    ik kijk het ook nu terug
    ik kan me niet voorstellen dat die stagiaires en medewerkers gewoon hebben meegewerkt en niks gedaan...:x
    die arme kindjes

9. p1982

p1982 Niet meer actief

wat erg gewoon

maar ook de omgeving denk je ziet steeds kleine kinderen in regen / kou etc dan ga je toch ook dingen navragen?

Deel Deze Pagina