Brandweer bellen of pedagogische les?

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Zeker niet de brandweer bellen! Wat een klets! Ook meteen een privé detective bellen als de autosleutels kwijt zijn?
    Nee, ff zonder gekheid, ik vind het echt belachelijk.

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Het zijn niet voor niets KINDEREN,die denken niet zoals wij volwassenen. Die zien enkel het idee als leuk,en kijken niet naar de consequenties van wat er allemaal kan gebeuren. Mijn mening is dat je dat ook niet kunt verwachten van kinderen.

Waarschijnlijk is het al een wijze les geweest nadat de brandweer is geweest. Dat maakt al genoeg indruk denk ik zo...

Of ik het zelf zou doen? Ik weet het niet.. kan ik vantevoren niet bedenken..

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Nee zou niet eens in m'n opkomen; dat zijn de eenmaal de risico's als je zulke dingen doet met je knuffel...

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Als ie oud genoeg is om dat te doen ( knuffel vastmaken aan een parachute) dan ben je denk ik ook oud genoeg om de consequenties ervan in te kunnen zien....m'n zoontje van 6 zou dat kunnen doen, maar die weet dan ook dat t pech is als zijn plannetje mislukt door een boom en zal dat dan moeten aanvaarden tot ie eruit waait...m'n dochtertje van net 4 krijgt dat niet eens voor mekaar om vast te knopen oid, en die mag al helemaal niet alleen op een balkon oid...

Deel Deze Pagina