Aiaiai Ik ben binnenkort jarig. Nu zei mijn vriend vanmorgen: "ik ben met iets bezig" Spannend!! Nu open ik net de hotmail, kom ik in zijn hotmail terecht (dat gebeurt als je niet uitgelogt bent) Zie ik aan de titel en het emailadres van het bovenste mailtje wat hij van plan is. K*t!! Wat nu?? Zouden jullie zeggen dat je het gezien hebt of zouden jullie heel verbaasd en verrast reageren als je het kado echt krijgt (ps het is niet echt een kado, maar meer een activiteit. Wel héél leuk trouwens )
Ik zou het niet voor me kunnen houden.. En dus gewoon vertellen! Misschien krijg je dan nog een cadeautje er bij voor het verassingseffect?!
Dit was een ongelukje..het is maar hoe het met je acteerstatus is gesteld. haha, anders had ik me wel even van de domme kunnen houden (of toch niet) Wat wil je zelf? vertellen? of ben je goed in dingen voor je houden?
Uhm...ik zou het wel voor me kunnen houden, maar vind het tegelijkertijd ook sneu dat ik het al weet.... Mijn vriend is ook niet zo handig geweest. Als er iemand is die veel mailt dan ben ik het wel... Ik weet dus niet wat ik wil...
Gewoon doen of je gek bent joh....kan jou het schelen. Waarschijnlijk beleefd hij al heel veel plezier aan het regelen er van en je zegt zelf ook dat het heel leuk is (wat dan, wat dan?).... Althans....dat zou ik denk ik doen.
Ik zou lekker net doen alsof ik heel erg verrast ben... Gewoon eigenlijk om hem dan niet teleur te stellen
Ik zou niets laten merken en gewoon heeeeel verrast reageren! Hij heeft echt zijn best gedaan om wat leuks voor je te verzinnen, en hier kan niemand wat aan doen. Als je het tegen hem zegt wordt het voor hem ook minder leuk en dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Je vind het harstikke leuk wat je van hem krijgt, en daar verandert nu toch niks aan?
ik zou ook niets zeggen, ik weet dat als mijn mannetje iets regeld dat hij er veel werk en liefde in stopt, hij vind het heerlijk als hij me echt kan verrassen, ik zou me dus van de domme houden en niets zeggen.
Ik weet dat mijn man het METEEN door zou hebben als ik het al wist bij het krijgen, dus ik zou het wel moeten zeggen. Maar als je vriend dat soort dingen niet zo snel oppikt zou ik denk ik maar mijn mond houden.
Ik zou gewoon niks zeggen. En gewoon verrast reageren als het zover is. Ben nu wel benieuwd wat jullie gaan doen!
ik zou gewoon toneelspelen, en door gaan met vragen van 'zeg nou wat ik krijg!' 'ik ben zo benieuwd wat ik van je krijg'. ps. wat krijg je? ik ben nu toch ook wel benieuwd!
Ik zou ook mijn mond houden, want hij is er waarschijnlijk druk mee geweest en wil je graag verrassen. Het verrassingseffect is compleet weg als je zegt dat je het weet en dat vind ik best sneu voor hem.
ik zou het dus wel vertellen. Als je verrast gaat reageren zou ik me, als jouw vriend zijnde, besodemietert voelen mocht het uitkomen. Nee open en eerlijkheid vind ik dan belangrijker. Wel heel leuk dat hij dit voor je doet.
ik zou het ook wel vertellen ik zou me er niet prettig bij voelen als ik zou moeten liegen tegen hem, dan is het maar wat minder verassingseffect, het blijft toch vast wel hardstikke leuk!! en ik kan toch nooit mn mond over iets houden, dus ik kan het w.s. niet eens voor me houden dat ik het dus wel al weet.
Ik denk dat je moet doen alsof je neus bloed. Als hij er veel werk en tijd in stopt, zou het voor hem niet fijn zijn om te horen te krijgen dat je het al wist. Maar aan de andere kant is dat wel weer lastig. (hier heb je dus helemaal niets aan, sorry ) In ieder geval, succes. En veel plezier!
wat is het? wat is het? haaha ja lullig dat je het al hebt gezien, maar ja je doet het niet met opzet!
Ik ben dus nu ook heel benieuwd wat de activiteit is Maarre, ik zou me dus ook voor de domme houden hoor. Vooral omdat het voor mannen eigen al heel moeilijk is om iets leuks te verzinnen! Wie weet is hij wel heel teleurgesteld, ook erg jammer dus... Echt je beste pokerface opzetten Succes!