Wat maakt het dan uit of je wel of niet getrouwd bent? Je deelt je leven al en je hebt kinderen. Die ring zorgt niet voor extra ruzie of spanningen hoor. Ik denk eerder dat die mensen te maken hadden met een flinke sleur en uit elkaar aan het groeien waren en dat ze er door een huwelijk weer een positieve draai aan wilden geven. Maar ja, dat werkt vaak niet. Inmiddels wordt er gezegd dat er helemaal geen aanklachten van mishandeling tegen Brad Pitt zijn. Uit mijn directe omgeving weet ik hoe het eraan toe kan gaan bij een scheiding. Dit soort beschuldigingen doen snel de ronde en kunnen de andere partij goed uitkomen. Het grote modder gooien is begonnen.
Juist. Als je ouders uit elkaar zijn gegroeid, is het beter als ze uit elkaar gaan, i.p.v. dat ze getrouwd blijven en elkaar misschien het leven zuur gaan maken. Dat is toch niet het goede voorbeeld geven, immers.
Misschien heeft Angelina wel geen enkele hand in deze geruchten. De roddelpers heeft gewoon een hele dikke duim...
Denk je? Brad Pitt is niet de eerste vader die ze publiekelijk geheel zwart maakt. Bovendien wil zij de volledige voogdij, want haar hippie 'no rules' lifestyle past niet bij het traditionele ouderschap waar Brad Pitt -met pubers in huis- de voorkeur aan geeft. Het zou mij niets verbazen als zij hem beschuldigd van mishandeling omdat hij de kinderen probeerde op te voeden tijdens die vlucht. En wellicht is zij zo gaan geloven in haar eigen idealen dat zij daadwerkelijk gelooft dat opvoeding onder mishandeling valt... Het lijkt er toch sterk op dat zij de bron is van alle roddels, precies zoals ze eerder heeft gedaan.. Maar om de een of andere reden komt Angelina overal mee weg...