Ik ben op zoek naar een mooie vakantie met onze peuter. Het wordt het laatste jaar dat we niet voor hem hoeven te betalen en we willen het ervan nemen! Wie heeft er een verre reis gemaakt met een peuter (bijna 2 tegen die tijd) en heeft tips & verhalen?
wij zijn drie weken op reis geweest met onze dochter naar Thailand en Dubai en dat was echt geweldig. we hebben ook rondgetrokken en niet alleen maar in resorts gezeten. het was geweldig en ik zou het absoluut zo weer doen. het gaat veel makkelijker dan je zou verwachten. de omgeving zei vaak tegen me waar begin je aan. dat kan je onzeker maken. ik zeg bullshit en gewoon doen. wat wil je graag weten. hoe we rondtrokken of vliegervaringen of eten? laat maar weten en ik wil mijn ervaringen best delen.
Wij hebben 5 weken geleden met dreumes van 16 maanden door Costa Rica getrokken. Kinderen zijn zooo flexibel! Vlucht met overtap van 14,5 uur ging perfect en het reizen daar ook. Wel hadden we overal minimaal 2 overnachtingen en soms 3 of 4 nachten op 1 plek. Je moet je tempo wel aanpassen aan je kindje natuurlijk. Wij zouden het zo weer doen.