Hoihoi! Ik heb al eerder een topic geopend... Ik twijfelde tussen Camilo en Camilio, ik vind Camilo leuk, maar mijn vriend Camilio.. En nu vind ik eigenlijk die hele naam niets meer Dusss ik ben aan het verder kijken.. Ik heb nog geen haast, maar het is wel lekker om alvast iets te hebben zeg maar. Voor een meisje zijn we er al over uit. Nu heb ik twee namen in gedachten maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Jairo (spreek uit als djai-ro) en Thiago (als thie-a-go) Ik vind braziliaanse namen lastig, het is bijna allemaal met een O op het eind en vaak erg lang, zoals ronaldinho, morinho, etc. Het moet weer niet té zijn.... Iemand verder nog leuke originele maar niet al te ingewikkelde namen?
Oh ook niet onbelangrijk.... Het wordt sowieso .... Joël *hollandse achternaam* Dus Joël wel als 2e naam. Jairo Joël vind ik wel leuk klinken... Camilo Jöel vond ik leuker, maar ja
Fabio Joel Dario Joel Diego Joel Alejandro Joel Elano Joel Ricardo Joel Paulo Joel Cristiano Joel Dani Joel zit er iets bij?
Ik vind Thiago beter combineren met Joel. Zat net even in je album te spieken: dat gaat vast een heel mooi mixje worden
Haai Ja... Dario vind ik nog wel leuk en Cristiano.. Ik denk dat mijn vriend Dario ook wel erg leuk vindt, ik zal het hem zo eens voorleggen! Misskeita: thanks! Ik moet zeggen dat ik ook heeeeel benieuwd ben wat daar uitkomt. Hehe dat vind ik wel grappig met halfbloedjes, daar kun je dat ook echt niet van voorspellen.. Het kan Carlos z'n kleurtje krijgen, maar het kan ook blank worden.. We zullen het zien Model: Santiago is natuurlijk ook die stad (of staat wat was het ook al weer, jeetje) dus mensen zullen het al snel op z'n amerikaans uitspreken. Als het echt als San-ti-a-go uitgesproken wordt vind ik het erg mooi klinken, maar dan zal ik het toch eerder bij Thiago houden.. heeft hetzelfde idee... Maarrr hij's leuk... Meer suggesties altijd welkom