Hier Jesse-Dean Jayden Damian. Roepnaam Dean, omdat mensen Jesse niet kunnen uitspreken. Zo, nu jullie.
Dariënne, Yashyra en Naeyyssa. Alles volledig en voluit. Wel korten we de namen af en toe af naar Dari, Shyra en Nyssa, hier hebben zowel wij als de kinderen geen problemen mee. Ze hebben immers niet de makkelijkste (maar wel de mooiste haha) namen. Liefs Esther
Hoezo kunnen mensen Jesse niet uitspreken? Is toch best een vaak voorkomende jongensnaam? Ik zie het probleem niet zo.
Je kunt Jesse op meerdere manieren uitspreken: - Djesse - Djessie - Jesse Denk dat dat het probleem is
Mijn zoontje heet vol uit Demion Cornelis. Hij is naar zijn oom vernoemt. Demion zeg je net als Damian, schrijft alleen anders eigelijk.
Dochter heet Ilse Nienke Achternaam, met de roepnaam Ilse, en koosnaampje: Ielepiel. Zoon heet Leo Jan Achternaam, en de roepnaam is Leo. Als ik écht zijn aandacht wil, noemen we hem ook wel eens Leonardus Johannus Achternamus. En de nieuwe beeb heeft als werktitel Houdini of Roderik Lodewijk (nee, dat gaan we hem niet aandoen ) Over ca 4 weken zullen jullie weten hoe T. G. Achternaam echt gaat heten en met welke roepnaam
Tis dan niet de naam van ons kindje, maar wilde hem hier wel ff neerzetten. Tis de naam van mijn vriend: Gerrit Douwe (naar zijn beide opa's) en roepnaam is Gedo (de eerste 2 letters van beide namen dus) Je hoort zijn naam nooit en wordt ook vaak in het begin beetje raar opgekeken.... maar ik vind de naan nu heel normaal! Vind het een grappige combi verzonnen van zijn ouders!
Jade Michelle roepnaam Michelle. Erg getwijfeld maar jade werd in de eerste 2 dagen al vier keer verkeerd uit gesproken. Jeed in plaats van Jade