das niets ik moest 55 euro gewoon bij mij werd suikerwax gebruikt ideaal voor die rode haren van mij hahah heb een rode doos als ik mij niet scheer ps naar wie ga jij ?
geen idee volgens mij wel stuur mij ander een pb ,, want bij 30 euro lig ik ook weer op de tafel HI ja suikerwax is wel ietjes duurder maar werkt wel beter bij blonde en rode types en minder last van rode en of blauwe huid door het aftrekken van de trips schijnbaar kan je het zelfs zelf maken maar is mij tot nu toe nog niet gelukt ,, het koken van dat spul gaat elke keer mis bij mij
Waar gaan jullie? Ik woon in Zuid Friesland En hier nog nergens een salon gevonden Die alles weg haalt ze doen alleen bikini lijn
Ik woon zelf in Zweden, maar ben maandelijks in Nederland. Ik ga altijd meteen naar de salon om te waxen en wenkbrauwen harsen. Ook in Rotterdam en ik betaal voor een brazilian wax 28euro en wenkbrauwen 12 euro. Het zijn Braziliaanse en Portugeese dames. Supergoed en snel Toevallig allemaal Rotterdammers en ex Rotterdamse hier
Ik ben jarenlang de kijkdoos van meerdere ziekenhuizen geweest door die mmm, maar dit zou ik dus echt nooit durven he!!! Durf niet eens naar de sauna, maar heb wel eens in de Viva gestaan ( anybody). Zonder hoofd natuurlijk!
Zit er ook wel eens over te denken, maar t lijkt me zo onwijs pijnlijk! Misschien gewoon eens een keer proberen
lol Pijn vond ik echt meevallen. En je kan 1 gram pcm innemen voor behandeling. Het is echt alleen de eerste keer ff auwwwwwww maar is zo gebeurd.
Nee ik ben niet rood, geen ingegroeide haren, geen irritaties niks. Gewoon kaal Thanks nu doet het echt bijna geen pijn meer. Is zo gepiept