vind het wel beetje eng. want het is weer een heeele poos geleden dus zal extra pijnlijk worden! wie heeft nog meer brazilian wax gedaan tijdens de zwangerschap? en zonder problemen? vorige keer baadde ik in het zweet van de pijn. maar ik vind het nu zo onhygiënisch worden. en scheren doe ik niet daar. daar begin ik niet aan, want bij mij komen de haartjes daardoor 10x zo veel terug en breid zich uit. dus voor mij moet het wel waxen of harsen worden.. ik denk dat ik het 1x of 2x in de zwangerschap laat doen. nu en misschien een maand of 2 voor bevalling ofzo.. of alleen deze keer en na de bevalling weer, hopen dat het niet kei hard terug gaat groeien
ik heb bij mijn eerste kindje een maand voor de bevalling brazilian wax gehad het voelde voor mij niet anders aan blijf pijnlijk natuurlijk. was alleen raar omdat ik toen niet kon zien wat ze aan het doen waren zat een dikke buik voor voor iedereen is het anders natuurlijk
Ouch, laat maar! Vind wenkbrauwen epileren al erg genoeg. Zet lief wel aan t werk met een scheermesje...
Ik heb zelf ervaring als k bijna menstrueerde dat t veeeel meer pijn deed, dus bij zwanger zijn ook denk ik. Ik durf niet haha.
vanmiddag is het zover.. ik hoop dat ik niet veel harde buiken krijg! straks moet ze halverwege ermee stoppen! haha
Ik heb totaal geen ervaring met die Brazilian wax, maar hoe lang blijft je haargroei dan weg? Succes vanmiddag!
Het ging eigenlijk perfect. Geen harde buiken. En de pijn viel mee. Vond het erger toen ik niet zwanger was bizar genoeg. Heerlijk (voor zo'n 2 weken, verschilt per vrouw, maar ik heb super lastig dik en snel groeiend haar) ze wou dat ik over 2 mnd weer terug kom.. maar dat weet ik nog niet hoor xxx