Brazilian wax

Discussie in 'De lounge' gestart door Rachel1984, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik zou het wel aandurfen heerlijk een lange tijd niet scheren

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou het ook wel aandurven wat pijn betreft maar het idee dat je daar op handen en knieën op zon tafel ligt zou me weerhouden dit te doen

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou het echt niet durven maar het lijkt me wel fijn. Maar wat ik me afvraag.....ik lees vaak dat ondanks het harsen de haartjes erg snel terugkomen....hoe kan dat eigenlijk? Stel je voor je moet nog vaker dan een keer in de maand.

En scheren als je zwanger bent.....ik kan dat altijd gewoon zelf..... Is wel onhandig maar je komt toch overal gewoon bij? Snap nooit dat vrouwen dat niet meer lukt?

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    NEEE AAAAHHH zag het op tv en voelde gewoon de pijn dus nee bedankt dan maar scheren moet er niet aan denken

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja deed het ook nog hoor tijdens de eerste gewoon hurken beetje klooien lukt het wel :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja toch:D lukt best. Zie me al zitten en dat me vent me moet scheren nee dank je.

En bevallen met een bos haar ...nee echt niet.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Niet iedere vrouw heeft een even grote buik. ik had een gigantische buik en daarbij ernstige BI dus hurken... neuh. ;)

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    En mijn man heeft me wel eens een keertje eerder daar gezien van dichtbij hoor. Jouw man jou niet? :D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee we doen altijd het licht uit :p
    Ik had ook grote buiken hoor......en een bi is dan natuurlijk weer iets anders.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

nouja, dat dus! Ik heb best een hoge pijngrens, maar ik ben gewoon veel te preuts voor zoiets. Helaas!

11. Amare

Amare Niet meer actief

De haartjes komen na 3-4 weken ongeveer terug

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat zeggen ze maar een vriendin van mij kreeg al na 2 weken weer haartjes....en epileer bv en dan blijven ze ook echt geen 4 weken weg...dus dat snap ik dan niet zo

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

De bikinilijn valt wel mee, niet prettig maar wel te doen.
    De schaamlippen daarentegen....dat deed echt *piep* veel zeer!!

Ik durf niet nog een keer...

14. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik doe iedere 5 weken de braz wax! Zoooo blij mee. Nooit meer scheren daar!
    Ik ben na mn bevalling begonnen ( als ik die pijn aankan moet een braz wax ook wel lukken). En voor de bevalling was ik ook te preuts.
    Ik raad het iedereen aan! Verstand op 0. Binnen 15 min of minder sta je weer buiten. Tis vervelend maar niets hels.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zou alleen mijn bikinilijn durven... De rest gewoon met scheermes!! :p

Heb het trouwens nog nooit gedaan.

16. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    De pijn valt erg mee hoor! Ik vind het alleen nogal prijzig. Dus ik doe het niet heel vaak.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind het vervelend om te laten groeien, maar als een vriendin het zou doen zou ik het zeker laten doen!

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Eerste keer schijnt het ergste te zijn.

Ik heb volgens mij iemand gehad die voor het het eerst deed wat een pijn joh :$ had gewoon bloeduitstorting down there Nooit meer

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hahahaha bedankt allemaal voor de reacties. En DarkAngel ik doet het NIET!!!!!! Heb nog trauma van die pleister van de ruggenprik :p

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik ga morgenavond voor het eerst voor een Brazilian en ook meteen m'n oksels en benen (als de haartjes daar lang genoeg zijn, want het groeit ineens zoooooo langzaam! Komt vast door de hormonen ofzo)

Ben best een beetje zenuwachtig, maar de mevrouw die het doet stelt me wel gerust en doet eventueel ademhalingsoefeningen met me, hihi.

Deel Deze Pagina