Ik vind het zo lastig! Ik draag niet heel vaak een jurk en meestal heb ik onder een blauwe jurk een blauwe panty (wat dikker) en onder een zwarte jurk een zwarte, van de Hema. Maar in de zomer is misschien huidskleur mooier, maar welke kleur dan en welke dikte? Ik ben daar niet zo goed in
Panty's eigenlijk altijd bij de hema. Huidskleurpanty's neem ik de naturel van hema. Maar in de zomer heb ik geen panty's aan maar blote benen.
Ik haal ze altijd bij de zeeman, kweet even de naam niet. Met een paars papier. 15 denier, in deze trek je niet heel snel een ladder. Maar in de zomer draag ik echt nooit panty's.
Niet want ik draag echt nooit panty’s. Ik heb dat nooit zo begrepen want het lukt me oprecht niet om ze vaker dan 1x aan te doen. Bovendien, dat gedoe met aan- en uitdoen. Ik krijg er al jeuk van. Als de situatie zich voordoet dat ik toch een panty aandoe, dan kies ik voor stay-up kousen. Wel zo handig met plassen . Die koop ik dan bij de H&M. Genoeg keuze en niet zo duur.
Ik koop ze bij msmode want ik heb een maatje meer maar dan de 60 denier en die zitten echt heel fijn en kun je mooi hoog optrekken.
Maar in de winter met een leuk rokje, shortje of jurkje dan? Ook blote benen? Vind het in de winter vaak juist mooi staan bij een bepaalde outfit. OT: ik koop ze overal en nergens eigenlijk. En als ze kapot gaan koop ik weer nieuwe.
Ik draag in de winter nooit een jurk of short. Rokken vind ik ook niks. Zodra het kan draag ik in de lente graag een short met een trui (liever dan een t-shirt op jeans, ik hou meer van blote benen dan van blote armen) en als het warmer wordt liefst een luchtig jurkje!
Snags! Allemaal soorten maten etc. Passen goed en met kerst en Halloween ook speciale versies. Fishnets etc zijn ook vertegenwoordigd. Ik wil nooit meer anders
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal denk ik gewoon nog een aantal panty’s moeten proberen als ik het zo lees. Die Snag Tights kende ik nog niet, maar ik ga er nog eens goed naar kijken.
Ik ben en blijf een Wolford fan, eens een stukje klittenband aan mijn 20 dernier kous gehad, niets van te zien. Ze zijn duur maar zeker een hele goede kwaliteit. En van 5 tot 90 dernier verkrijgbaar dus voor zomer en winter. Siliconenband irriteert niet en ze zaken nooit af.