Moeder vermoordt baby in emmer terwijl vriend over Skype toekijkt - Buitenland - AD Wat voor zieke mensen zijn er in de wereld
Jeetje hoe ziek kan iemand in zijn hoofd zijn. Wat een arm kindje Ik zit hier met een brok in mijn keel.
Alleen maar omdat ze wakker werd 's nachts en niet wilde luisteren?????? Echt ziek, ik word hier zo boos en verdrietig om.
WTF! Een kind van een jaar discipline bijbrengen omdat ze wakker werd en niet luisterde? Jeez, dat zou inhouden dat ik mijn dochter ook al tig keer had verzopen in een emmer, want die wordt bijna iedere nacht wakker en die oortjes zitten er volgens mij ook voor de sier aan. Wat een idioten heb je toch rondlopen op deze aardkloot!
Het enige wat ik met zo'n bericht kan denken is: HOE kun je?????? Hoe kun je je eigen kindje, waar je zoveel liefde voor hoort te voelen, dit aan doen? Hoe kapot, verrot en verknipt ben je dan.. Arm meisje..
ik kan hier alleen maar van janken, ik word al misselijk van het lezen van de titel, zo ziek van die moeder, en zo sneu voor het kindje, wat moet die bang zijn geweest,
Ohhhh wat zou ik die moeder graag iets aan doen. Tranen springen in mijn ogen. Na het lezen van zo'n bericht zou ik het liefste mijn kinderen wakker maken en gaan knuffelen.
Die neiging krijg ik ook alijd als ik zulke nare berichten lees... Vaak doe ik het ook nog Wat een verschrikkelijke mensen zijn er toch op de wereld
Het ergste vind ik dat het kindje waarschijnlijk wakker is geworden om door mama getroost of geknuffeld te worden. Maar helaas kreeg hij/zij dit...
Vreselijk Waarom zou je een kindje dat zijn moeder nodig heeft willen 'opvoeden' om daar niet om te vragen? Primaire behoeftes enzo. Instinctief doe je toch juist iets anders, troosten of de borst geven of zo? Bah, wat een walgelijke daad. :x Ze zal het haar hele leven met zich mee moeten dragen
Wil haar ook wel ff met dr hoofd in een emmer water drukken. Hoe ongeloofelijk ziek moet je wel niet zijn, om zoiets te doen?! Jezus, wat bezielt je dan?! En indd zoals Stralend al zegt, waarschijnlijk wou het kindje gewoon even door mama getroost en geknuffeld worden.. Verschrikkelijk hoor, bha bha..