Heb dat laatst eens gezien op de sportschool (niet mijn programma (ben christelijk) Maar wat is zij opdringerig zeg!!! Zo ineens aan iedereen vragen: Is die en die overleden? Want ik zie hem/haar en hij wil je dit vertellen. Zonder dat ze ook maar vraagt of diegene er op zit te wachten. Vind het nogal raar. Als je zulke dingen wil weten ga je toch naar zo'n sessie ofzo toe maar verwacht je niet in een winkel of waar dan ook aangesproken te worden? Ik zou het absoluut niet waarderen als iemand mij zoiets zou vertellen. Hebben jullie dat programma al eens gezien?
Ik zou het juist wel fijn vinden, maar ik vind haar gewoon geen leuke vrouw. Ik vind dat ze graag in de spotlights staat in plaats van belangeloos mensen helpen. En toch kijk ik het iedere keer
Zelfs in een bar of in een winkel? Want zo komt het niet op me over. maar ja...tv he. Vind haar er inderdaad erg opschepperig over doen
Ik vind haar inderdaad ook wat opdringerig overkomen. Van de week was ze in Say yes to the dress, ze was mee met haar nichtje die voor een trouwjurk kwam. Daar eiste ze ook meteen de aandacht op en kreeg de verkoopster ongevraagd een reading. Maar goed, je weet natuurlijk nooit of iets spontaan of afgesproken is. Er wordt in dat soort programma's ook een hoop in scene gezet.
Heb wel een paar afleveringen gezien. Ken serieus iemand die een reading bij haar heeft gehad. Die was er super enthousiast over. Vandaar dat ik toen ook eens ben gaan kijken. Vind het een beetje wisselend. Soms is ze wel té, maar tis ook gewoon echt een typetje en dat accent is soms irritant maar erg typerend voor die regio
Ik zal het toelichten (zonder uiteraard ook een rel te veroorzaken ) De bijbel geeft wel duidelijk aan dat het niet goed is om doden op te roepen of hiermee in te laten. (zijn veel bijbelteksten over te vinden) > Klein overzichtje Het spiritistisch medium Er staat natuurlijk niet letterlijk dat ik niet naar zo'n programma mag kijken maar ik 'laat mij' er dan wel wat mee in terwijl je hier eigenlijk verre van moet blijven.
Oh zo op die manier, ik snap het Had mijn stukje tekst al weggehaald, maar je was me voor haha. Ik dacht ineens, dat t toch misschien niet gepast was om te vragen
O nee hoor, vragen staat vrij! Ik vind het alleen jammer dat het zo snel inderdaad op een rel kan uitlopen maar daar gaat het jou en mij niet om dus dat is oke
Oo ik vind haar ook zo schreeuwerig overkomen. Ik hoop niet dat ze zomaar readings doet (wat derek ook wel eens lijkt te doen). Ik geloof ook dat het gevaarlijk is die 'deuren' open te zetten namelijk en zou er daarom echt niet blij mee zijn.
Ik vind dat ook hoor. Sommige mensen zitten daar echt niet op te wachten. Laatst hadden ze bij Say yes to the dress een meisje wiens vader (?) was overleden. Medewerkster: 'Nou hij kijkt van boven met jou mee hoor! ' Euhm sorry? Hoe weet jij nou hoe diegene daar in staat? Ik (persoonlijk) geloof daar niet in en zou daar ook wat van zeggen. Ik vind dat (hoe goedbedoeld ook) wel 'gevaarlijke' uitspraken....
Ik geloof zeker dat er ' meer " is tussen hemel en aarde . Heb haar programma een paar keer gezien en ik hou niet van mediums die zo met hun " gaven " te koop lopen en/of er geld voor vragen. Zij doet me een beetje denken aan de opdringerige jehova`s getuigen die hier eens in de zoveel tijd aan de deur staan. Als paganist vind ik dat best wel vervelend aangezien ik niet in 1 god geloof maar in meerdere goden en in de kracht van de natuur, en er niet van houd als gelovigen hun geloof aan mij proberen op te dringen. Ik kan het me dus heel goed voorstellen dat sommige mensen haar opdringerig vinden en niet op haar readings zitten te wachten.
Maar dat staat ook in de bijbel (exodus 20 vs 5) Alleen op een andere manier Wat betekent het dat God een jaloerse God is? (Exodus 20:5; Deuteronomy 4:24)? Ik dacht dat jaloezie verkeerd is (Galaten 5:20)?
Er zijn hier toch meerdere mensen actief die ook medium zijn? Wat vinden jullie van dit programma? Ik weet zelf niet of ik het wel of niet geloof, maar vind het gewoon mooi. Ze maakt mensen op deze manier wel blij en helpt ze met het verwerkingsproces. Ze is idd wel wat over de top, maar dat vind ik wel grappig. Zou het zelf niet erg vinden om zomaar aangesproken te worden. Lijkt mij zelfs wel leuk
Ik vind het juist een leuk programma en ze helpt er juist anderen mee. ik denk dat iemand wat dit niet wilt en toch dingen te horen krijgt die niemand weet dat hij/zij er zo versteld van staat en dan ook meer wilt weten. Ok ze is soms over de top maar wat ik juist zo leuk aan haar vind is dat ze lekker zichzelf is ipv hoe veel mensen haar perse willen zien. Vind het ook een leuk gezin en vind niet dat zij haar geloof opdringt zoals jehova getuigen. Zij wilt nietes dat daarin gelooft wordt ze wilt alleen een boodschap doorgeven van hun geliefden en daar is helemaal niets mis mee. Ik vind haar persoonlijk leuker dan Derek ogilvie.