Dag dames, Ik zag bij de Etos capsules Breast Gro, staat op dat je borsten tot 2 cupmaten groeien! Is dat echt zo?? Iemand ervaring hiermee? Graag zou ik een borstvergroting maar daarvoor moet ik no ff sparen Ik heb na mijn zwangerschap nog maar AA overgehouden, niet iets waar ik trots op ben. Dus ben erg benieuwd naar de ervaringen van vrouwen die breast gro gebruikt hebben! bedankt alvast
Echt onzin en zonde van je geld! Mijn beste vriendin heeft het gebruikt, precies zoals het moest en er gebeurde werkelijk helemaal niets. Heeft haar een hoop geld gekost. Helaas.
Ik zou dat geld lekker bij je borstvergrotingspotje leggen. En voordat je een operatie plant even een kijkje nemen op het borstenforum..
Wat een onzin zeg.. Dat is nu zonde van je geld.. Straks komen ze nog met pillen waar je van die J-lo billen van krijgt. Hihi.. Billen uit een potje...
Alle cremes voor rimpels, striae, cellulitis, borstvergroting pillen noem maar op, is allemaal onzin. Als ze zouden werken dan had niemand plastische chirurgie nodig.
Ik las de titel en moest er gewoon om lachen. Zou er niet in trappen en gewoon lekker sparen voor een echte vergroting.
Hey, ik ken die pillen ja. Sjees, voor dat bedrag mag je verwachten dat het werkt. Snap ook niet dat dergelijk onzin dan gewoon verkocht mag worden!!
Niet helemaal waar....van de slakkengel van de tuinen had ik veel minder acne en ook echt minder putjes in mijn billen...
En dat bio-spul in dat wit-oranje doosje werkt ook perfect tegen littekens en striae! In die pillen voor een grotere cupmaat geloof ik dan weer niet.. Er is bij True Life (MTV) een keer een stuk geweest over meisjes die zulke dingen probeerden.. Drankjes, pillen.. Hielp allemaal niet hoor!