Hallo meiden, Wie weet hoe lang gist over datum mag zijn voor dat het echt niks meer doet. Ik heb in een antoesiaste bui besloten om even een broodje te maken. Alles bij elkaar gemieterd, zakje gist erbij. Alles kneden en weg gezet. Kijk ik op het zakje gist. Auwie. Vraag me niet hoe het komt. De rest van de zakjes die ik heb zijn redelijk op datum maar deze was van 2007. Hoe kan ik dat gemist hebben. Nouja, jammer. Maar dus vandaar mijn vraag. Weet iemand van jullie hoever over datum gist nog een beetje zijn werk doet?? Liefs Janna
Ik heb weleens gehoord dat het helemaal niet over de datum mag zijn. Zodra ze bij mij maar 'n maand over de datum zijn gaan ze de vuilnisbak in.
Ik vind het ook knap dat het nu nog in het kastje lag. Moet eens een keer ergens tussen gevallen zijn of zo. En dat ik hem daarna weer zonder erbij na te denken tussen de nieuwe zakjes heb gestopt. Jammer.
Waarempel meiden! Tot mijn grote verbazing zijn mijn witte bolletjes toch gerezen en lekker geworden. Dit wou ik toch nog even vertellen. Liefs Janna
Eet smakelijk en hopelijk niet morgen de hele dag op/boven het toilet haha geintje hoor.. geen verstand van gist.