In de aanbieding. Softkaft! Ik heb me het weekend een boekenkast aangeschaft en ben mijn boeken aan het indelen. Tot mijn stomme verbazing kom ik 3 x boeken tegen die er al staan. Dus geef ik hier maar weer een slinger aan! 5 euro de stuk.. In 1 pakket 12,50 exl. verzendkosten. Het gaat om Jill Mansell De boot gemist Omschrijving: Als je op je vrijgezellenavond de man van je dromen ontmoet dan heb je bijna... de boot gemist. Als Poppy Dunbar op haar vrijgezellenavond de knappe Tom ontmoet, weet ze dat ze maar beter niet met Rob kan trouwen. Bij Tom heeft ze namelijk het gevoel dat ze hem al haar hele leven kent, ook al heeft ze hem pas één keer ontmoet. Poppy besluit een nieuw leven te gaan leiden in Londen, waar ze intrekt bij de aantrekkelijke kunstenaar Caspar French. Maar hoe aantrekkelijk ook, Poppy heeft geen oog voor Caspar. Zij denkt nog steeds aan Tom en of hun ontmoeting voorbestemd was... En de minaar is Omschrijving: Lottie Carlyle is gelukkig gescheiden van Mario, een onverbeterlijke flirt en de vader van haat twee - eigenwijze - kinderen. Ze is dol op haar werk op het landgoed Hestacombe. Totdat het landgoed wordt verkocht aan Tyler Klein, een jonge Amerikaanse zakenman. Hij is heel aantrekkelijk, maar snapt gewoon niets van kinderen. Bovendien heeft Lottie een relatie met de blonde Seb, en ze is best gelukkig. Als Liana - de look-a-like van Kate Moss - uit de VS overkomt, lijkt Lotties kans op Tyler voorgoed verkeken. De prins op het verkeerde paard Als tiener was Maddy Harvey een lelijk eendje. Ze droeg een ziekenfondsbrilletje, had scheve tanden en elke dag een bad-hair-day. Maar nu is ze een mooie zwaan. Als ze Kerr McKinnon ontmoet is het liefde op het eerste gezicht. Dagen later ontdekt ze wie hij werkelijk is en dan beginnen de moeilijkheden. Gelukkig kan een verhaal à la Romeo en Julia ook heel komisch uitpakken!