Danisha slaapt zonder bakerzak Nu al een paar dagen en het gaat heel goed Alleen ze is een stuk onrustiger. Ze komt moeilijker in slaap en overdag slaapt ze ook heel weinig ineens. Ook kan ze zichzelf slecht vermaken en zodra ik haar oppak dan gaat ze ook echt hangen. Normaal is ze heel beweeglijk en mag ik blij zijn als ze eventjes met me knuffelt maar nu kan ze zomaar ineens zelfs in slaap vallen bij me snachts paar keer wakker en wil dan de speen. Nou snap ik dat omdat ze zonder bakerzak slaapt ze moeilijker in slaap komt maar zelf heb ik het gevoel dat ze ook last heeft van een sprongetje omdat ze de eerste paar dagen wel goed sliep met de slaapzak en nu ineens niet meer. Herkent iemand dit?
Hoi! Omdat wij nogal een slaapprobleem hebben en Daan nu sinds een paar dagen in de safeTsleep slaapt, belde gister de wijkverpleegster van het CB (denkt goed met ons mee ). Ik gaf aan dat het de eerste dagen super ging, maar dat de 4de nacht als vanouds "prut" was!Ze zei toed, dat kindjes na 3 a 4 dagen even in het oude ritme vervallen, en daarna weer super door gaan. Advies van haar was dus:doorzetten zoals je bezig bent! Misschien dat Danisha ook zo`n "terugvaldag' had? Hoe gaat het nu met haar? Liefs Emma
Hoi! Omdat wij nogal een slaapprobleem hebben en Daan nu sinds een paar dagen in de safeTsleep slaapt, belde gister de wijkverpleegster van het CB (denkt goed met ons mee ). Ik gaf aan dat het de eerste dagen super ging, maar dat de 4de nacht als vanouds "prut" was!Ze zei toed, dat kindjes na 3 a 4 dagen even in het oude ritme vervallen, en daarna weer super door gaan. Advies van haar was dus:doorzetten zoals je bezig bent! Misschien dat Danisha ook zo`n "terugvaldag' had? Hoe gaat het nu met haar? Liefs Emma
sorry nog bedankt voor je reactie.. het gaat wel beter.. nu al 2 nachten dat ze niet wakker is geweest.. overdag ook wel iets beter.. het zal wel wennen zijn denk ik!