Wanneer is dit afgelopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door imke, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Saartje is een makkelijk kindje. Het enige is dat ze vanaf haar geboorte al veel overstrekt. Uit onderzoeken blijkt dat het niets lichamelijks is en we zijn ook bij een osteopaat geweest wat wel iets hielp. Maar het overstrekken blijft. Ze eet nu goed en rustig.
    Ik heb me erbij neer gelegd dat we niet weten wat het is, maar herkent iemand het overstrekken en is dit vanzelf weer goed gekomen?

Groetjes!

2. mar44

mar44 Lid

2 nov 2007
    18
    0
    0
    hoi,

ik herken het wel, mijn zoontje heeft het ook. Ik ben met hem naar een manueel therapeut geweest om te kijken of hij het kiss syndroom heeft (dat is 1 van de kenmerken) maar dat is niet zo. hij zegt dat het er gewoon bij hoort. Ik ben ook wel benieuwd wanneer het weer over gaat. Ik kan je daarbij dus niet helpen maar mijn zoontje heeft het dus ook.
    Wat heeft de osteopaat gedaan dan?

gr marjan

3. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    mijn dochtertje heeft het ook. al wordt het nu wel wat minder moet ik zeggen. vooral als je haar uit bedje of van het aankleedkussen afpakt, heeft ze het erg. ze maakt zich dan echt stijf. maar nu is het dus een stuk minder.

4. novanne

novanne Niet meer actief

Sara deed dit ook heel erg. Bij haar heeft de osteopaat wel goed geholpen. Ze doet het nu bijna nooit meer.

Ik heb ook wel eens gehoord dat het goed is om je kindje tijdens het voeden als een "banaantje" (dus beentjes ook een beetje omhoog) vast te houden zodat ze de buikspieren gebruiken.

Deel Deze Pagina