gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hey meiden,

Ik ben vanmiddag uitgegleden met mijn zoontje op de arm. Ik ben op mijn knie gevallen. Ik hebv mijn zoontje kunnen opvangen met mijn armen maar ik weer nu niet of hij toch met zijn hoofdje op de grond is terecht gekomen na mijn weten niet. Hij heeft wel 2x een beetje gespuugd na het vallen maar er werd toen ook druk met hem gedaan dus misschien kan het daar ook door komen.

Zouden jullie hem iedere uur of 2 uur wakker maken. Hij was wel goed bij en reageerde ook goed.

Ik voel me zo lullig

2. tulip

tulip Niet meer actief

spuugt hij vaker als er druk gedaan wordt met hem, anders lijkt het mij van de val komen en dan zou ik hem idd even wakker maken. Liever het zekere voor het onzekere.

Hoe gaat het met jou, van de schrik bekomen??? Ik ben met mn dochtertje van de trap komen vallen, dus weet hoe je je voelt.

3. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hij spuugd wel vaker als er druk met hem gedaan wordt of als hij zelf druk is zeg maar. Ja ik ben wel van de schrik bekomen maar ik voel me zo lullig. Heb alleen last van mijn knie.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ok dan is het dus geen rare reactie van hem. Mijn dochtertje spuugt nooit, dus als die dat bv ineens zou doen, dan zou ik mij wel zorgen maken. Maar dan zal het bij je zoontje wel meevallen denk.

5. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Het spugen was ook niet heel veel ofzo hoor maar een klein golfje. hij reageerde goed en als je gek met hem deed moest hij ook lachen zoals hij altijd doet.

Deel Deze Pagina