Haii meiden, Zoals het onderwerp al zegt mijn dochtertje pakt geen speen. Ze heeft wel zuigbehoefte en wil alleen maar je pink. Wordt er soms echt moedeloos van heb er nog een rond lopen van 14 maanden en die wil ook aandacht kan dus niet met haar continue op mijn schoot zitten! Heeft iemand tips? Liefs
hoi echt een tip heb ik niet, alleen nog even geduld misschien. mijn zoontje wou ook absoluut geen speen maar met ongeveer 5 maanden ineens wel. nu gebruikt ie hem heel veel. ik moet zeggen, rond de 4 maanden begon hij aan zijn eigen vingertjes dus dat was ook handig.misschien blijven aanbieden? succes groetjes
Mijn zoontje wilde ook geen speen, en sliep ook nog eens weinig overdag waardoor hij heel onrustig werd. En idd de pink wilde hij wel. Miss een knuffeltje ofzo?? Bij ons stopte het toen we gingen bakeren ivm zijn onrustigheid. Maar nu slaapt hij altijd met een tutpupje waar hij op knabbeld.
misschien een andere soort speen? je hebt de kers en de dental en nog andere merken. Jill wilde die dental ook niet alleen de kers....
Welke speen / spenen heb je geprobeerd? Veel kindjes nemen bv de dental speen van de difrax moeilijk, omdat deze wat hard zijn. Ons zoontje wilde ook geen dental speen, meerdere soortne van uitgeprobeerd. De kersvormige speen pakte die wel meteen. Die hadden wij van Dodie Mam en avent. Wellicht kun je die eens proberen.
Geef je borst of flesvoeding? In geval van borstvoeding gewoon steeds lekker aanleggen en in geval van fles, hoelang doet ze over een fles? Als ze de fles vrij snel leeg heeft dan is het gat van de speen misschien te groot, waardoor ze niet aan haar zuigbehoefte toe komt. Misschien eens een andere fles(speen) proberen? Is maar een idee, hoop dat je er wat aan hebt! Succes!
In welk opzicht is de borst praktischer dan een pink dan? (zolang het alleen zuigbehoefte betreft en geen honger natuurlijk)
mijn zoontje stopt alles in zijn mondje, behalve de fopspeen geen een soort wil hij en de aventspeen at hij bijna op. Ik geef hem een klein knuffeltje daar frummelt en sabbelt hij heerlijk mee. moet er wel bij zeggen dat hij totaal geen onrustige baby is en echt zuigen doet hij niet, het is meer bijten.
Waarom moet ze een speen, kan ze niet op haar handje of andere voorwerpen sabbelen?? Mijn dochter wil ook geen speen (echt geen enkele), ik heb dit geprobeerd omdat ik niet eventjes kon wachten met voeden want honger was: nu eten!!! Ze wilde niets en nu sabbelt ze op haar handje, knuffels of van die bijtfiguren. Ik ga haar niet mijn pink geven en al helemaal niet aanleggen (ze is 5 maanden), dit wil ze ook niet trouwens want dan wordt ze boos. Toen ze twee maanden was legde ik haar trouwens wel aan bij een enkele vorm van zuigbehoefte.