sinds vorige week heb ik bij het zien van uitzending gemist steeds bij het afspelen van een serie dat hij regelmatig uitvalt en mededeelt dat internet explorer niet meer werkt ook stond de computer regelmatig te koelen. mijn man heeft de computer schoon geblazen en nu is de computer stil behalve als ik een serie terug wil kijken. bij een filmpje op facebook gaf de computer aan dat explorer niet werkt want hij was met een groot script bezig. waar ligt dit aan en wat kan ik als digibeet eraan doen om het op te lossen of moet de computer nagekeken worden door iemand die er verstand van heeft/
Oef. Ik had laatst serieus iemand aan wie ik vroeg: welk besturingssysteem gebruik je op de laptop? Windows 7, vista of XP? Waarbij die persoon zei: internet explorer. RUN REAL HARD!
Fatsoenlijke browser installeren idd Virusscan kan ook nooit kwaad, en als je echt per se IE wilt blijven gebruiken die updaten? O en bedenk me net.. Misschien per ongeluk een paar van die vage toolbars geinstalleerd? Dan proberen die er ook af te krijgen want daar wordt alles ook supertraag van.
Ik had ooit een computer die niet opstartte, maar in plaats daarvan direct luid begon te ventileren. De oplossing was openmaken en de memory cards eruit halen en ontstoffen en weer terugzetten. Supersimpel. Daarna werkte hij weer prima. Ik had dit op internet nagezocht, stond ook een stap voor stap handleiding bij voor mijn comp (dell)...
Misschien ligt het aan de rtlxl website. Heb er ook zo nu en dan last van. Hoe zit het met Home - Uitzending Gemist kun je hier wel normaal programma's op terug kijken?