Mijn dochtertje heeft al bijna 2 weken een heel naar hoestje. Ben vanochtend bij de HA geweest maar die zegt dat ze wel heel iets piept maar dat het mee valt. Ook is ze al een tijdje verkouden. Nu is mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen met VSM Kind Nisykind forte druppels en helpt dat bij deze klachten?
Mijn ervaring is dat het heel goed werkt en al binnen 2 dagen. Ik moest even zoeken want voordat VSM de verpakkingen ging vernieuwen heette het produkt Plantabioticum. Ik heb met dus vandaag rotgezocht naar het flesje. Gelukkig heb ik er nu weer een. Je moet wel de volle 7 dagen afmaken. Het slijm komt losser en het snot loopt ook uit het neusje. Ik gebruikte het 2 jaar geleden al voor de oudste en nu krijgen ze het alle twee, ze zijn beiden verkouden en hoesterig!
Bedankt voor je snelle reactie. Denk dat ik het dan morgen maar ga halen! In de hoop dat het ook bij mijn schatje helpt!
Ik ben bang dat is ik haar teveel (homeopatische) middelen ga geven dat ze dan zelf geen weerstand op bouwt.
juist met homeopathie doe je dat niet. En je kindje bouwt ook wel weerstand op als ze niet ziek is. Een kindje dat niet erg verkouden is, is gezelliger dan een snotter kindje.
Geweldig hulpmiddel........bij mijn oudste als baby wel eens gebruikt als hij heel erg hoestte en na een dag al flinke verbetering nu hoest mijn tweede en heb het vandaag meteen gehaald....kan het echt aanraden.
Ik heb er ook goede ervaring mee. Wel de kuur afmaken. Door de hele kuur a te maken bouw je weerstand op.
Ik ben er gisteren mee begonnen. Hoop dat het helpt want mijn ventje is al een week erg verkouden en aan het hoesten. Lijkt ook niet echt beter te worden.... groetjes, wendy