geen regelmaat..

Discussie in 'Voeding' gestart door faith82, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn zoontje is nu ruim 7 weken en kan geen regelmaat krijgen..
    Hij komt de ene keer 's nachts om 3 uur, de andere keer om 4 uur, soms een uitloop naar half 6..
    dit betekent dat ik overdag erg moet schipperen tussen de voedingen om 's avonds weer uit te komen om half 11, 11 uur. tussen de middag slaapt ie lang, ongeveer 5 uur en om uur of 9 valt ie weer diep in slaap en moeten we m echt wakker maken voor zijn laatste fles.. hij drinkt m wel helemaal leeg..

Wie heeft er tips voor een beetje regelmaat er in bouwen of moet ik m gewoon zelf laten komen voor zijn fles..

Liefs xxx

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Die kleintjes doen er idd even over om in een regelmaat te komen. Blijf voorlopig op verzoek voeden en houd je niet aan kloktijden meid. Dat is zo frustrerend. Geef eraan toe en je kleine zal zelf een eigen ritme gaan ontwikkelen.

Als je borstvoeding geeft maakt het helemaal niet uit hoeveel voedingen je geeft. Alleen bij flesvoeding mag je de dagelijkse hoeveelheid niet overschrijden. Ik heb hier alleen geen antwoord op dat zou je aan het cb kunnen vragen.

Succes meid, je kleine gaat echt wel op een gegeven moment op ongeveer vaste tijden zich melden voor de voedingen (ook in de nachten)

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    di thebik ook gehad komt vanzelf alemaal wel een vast ritme in als ze doorhebben dat ze snachts door moeten slepen enzo dan worden ze meestal smorgen srond het zelfde tijdstip wakker ten minste hier wel...

Deel Deze Pagina