Over gewicht zijn er genoeg topics (en ja ja ik wil er ook nog wel paar kwijt) maar daar gaat mn vraag niet over. Ik heb altijd smalle heupen gehad,maar sinds de zwangerschap/bevalling heb ik ineen veel bredere heupen. Tuurlijk zit er ook een klein extra speklaagje op maar mn botten zijn ook gewoon breder! Herkent iemand dit, en zo ja blijft het of trekt dit nog een beetje bij? Want op dit moment baal ik zooooo van die heupen..
Hier ook hoor! Wat mij werd verteld: Tijdens de zwangerschap verandert je lichaam en onder invloed van hormonen worden je gewrichten veel soepeler. Dit is oa om de bevalling te vergemakkelijken. Zo hebben zwangere vrouwen ook meer last van omgeslagen enkels, omdat alles 'losser' aan elkaar hangt. Kan wel beteren, maar ook voor het leven zijn
Mij viel dit ook op na de bevalling. 9 maanden later was het weer zo goed als normaal en zie nu geen verschil meer met eerst.
Dit klopt precies zoals ik het bij mijn eerste ook had Deze keer trouwens niet gehad. Maar dus grote kans dat het weer terug 'veert' meid.
Ja dat had ik ook! Ik denk dat het nu weer zoals voor de zwangerschap is... of het valt me gewoon niet meer op
Hier ook gehad! Die van mij zijn normaal al breed, laat staan als ik zwanger ben. Denk dat het hier een paar maanden duurde voor het langzaam weer wat smaller werd.
Na de eerste waren mn heupen weer snel normaal.... na nummer 2 zijn ze volgens mij wel breder gebleven... (of heb ik ze de tijd niet genoeg gegeven om te herstellen... dat kan ook nog natuurlijk.. )
Dus t kan nog alle kanten op haha.. Nou dan hoop ik nog maar ff dat ik wat cm minder ga krijgen.. Ik was heel smal dus wellicht dat mijn heupen meer in de breedte hebben moeten rekken als iemand met al wat heup vanzichzelf, of is dat onzin? Maar begreep dat het bij jullie wel vanzelf ging, of hebben jullie extra gesport/oefeningen gedaan?