Wie heeft dit ook gedaan, en is het goed bevallen? Ik zit eraan te denken om dit straks na de bevalling te gaan doen. De arts maakt de eileiders dicht via de vagina en dus zonder een buikoperatie. Een dunne camera wordt via de vagina in de holte van de baarmoeder gebracht en vervolgens worden er twee kleine flexibele spiraaltjes in de openingen van de eileiders geplaatst. Na uiterlijk twaalf weken zijn de eileiders helemaal afgesloten. U kunt dan niet meer zwanger raken. Lees meer over de Essure-sterilisatie Snelle en minder belastende sterilisatie De Essure-sterilisatie vindt poliklinisch plaats en duurt circa 20 minuten. Na de behandeling kunt u meestal direct uw normale activiteiten weer hervatten. Essure is in vergelijking met andere sterilisatie- of anticonceptiemethoden minder belastend voor het lichaam omdat het geen chirurgische ingreep is en de ingreep zonder verdoving kan worden uitgevoerd.
in veghel is er een w8 lijst van 5weken en mijn ziekenfonds vergoed het(zit bij fbto) en als je het zelf moet betalen is het rond de 1200euro dacht ik
nou dames, ik mag 8mei, om 14.30,dus ben benieuwd ow ja je moet van te voor wel pijn stillers innemen 2als je op staat,en 2 vlak voor vertrek naar het ziekenhuis
Succes alvast! ik zal je rond die tijd mailen om te vragen hoe het is gegaan.. Weet jij ook of het 100% veilig is, en ben je nu gewoon ad pil, of kan dat niet? Menzis vergoed tot 1200 euro voor sterilisaties.
je moet zo wie zo 3maanden anticonceptie gebruiken, omdat je sterrelisatie eerste 3maanden niet veilig is ja ik gebruik nu gewoon de pil