Ik wou Elena wat water geven met dit warm weer en soms als ze nog veel honger heeft na haar flesje een paar slokjes (Spa reine krijgt ze waar ik ook de flesvoeding mee maak) Maar Elena wilt geen water! Ze trekt een heel raar gezicht en spuugt het weer gewoon uit,ze moet het gewoon echt niet hebben! Thee wilt ze ook helemaal niet! Iemand advies want bij het warm weer dat gaat komen wil ik niet dat ze uitdroogt.
DIT warme weer? Toen Iman zo oud was zaten we in een hittegolf en was t pakweg 10 graden warmer dan nu... Iman dronk toen ook nog geen water, maar meid, zo snel drogen ze ten eerste niet uit, en ten tweede krijgen ze genoeg water binnen door de voedingen/flessen die ze krijgt.
Maandag geven ze 27 graden en dat is toch al warm genoeg. Ik wist niet dat een baby water mocht drinken zo vroeg al en dacht ook niet dat het nodig was maar de mensen rondom mij met een baby zeiden mij dit te doen Ook hebben ze mij dit gezegd omdat Elena na haar fles nog zo hongerig is.Ik moest haar dan maar wat water geven. Elena weegt ongeveer 3300 gram nu en drinkt nu 700 tot 800 ml per dag
Ow maar taschke dan krijgt ze sowieso genoeg vocht binnen joh! Hier nog zo'n zuiperd hoor Ze moet minstens 150ml/kg binnen krijgen en dat is met Elena's gewicht 495ml per 24u. Ze drinkt haast het dubbele
Hey Sweetpee,die van ons zijn even oud! Dan moet ik mij geen zorgen maken Maar ooit gaat ze toch water moeten drinken,zal ze het uiteindelijk toch willen drinken? Sweetpee:Is het geen probleem dat ze het dubbele drinken van wat ze mogen? Ik weet niet waar dat gaat eindigen,ze drinkt nog altijd 6 flessen,ik ben bang dat ze over 2 weken nog meer gaat willen en over de liter komt op één dag
dat heeft terence nou ook,hij neemt geen roosvicee! geen thee geen water. ik vind het wel erg ook al krijgen ze (genoeg vocht binnen) met voeding. maar toch de zOmer dagen zijn in aantocht,zou hij dan al minstens wat water lusten? maar jah goed we zien het ook wel.
zat ik toevallig vannacht (tja kon niet slapen) aan te denken, maar spa water mag je gewoon geven? ben benieuwd of elijah het lust, zal natuurlijk wel even vreemd zijn naast zo'n romige lobbige melk...
meiden brandon is nu bijna 15 maanden en nog drinkt geen gewoon water heeft die nooit gedaan. dan trekt die hele vieze gezichten. wat hij wel dronk is diksap met water. maar da niet de mengels die er voor staat maar dan maar een paar drupjes dat er wat smaak aan zat. dna drinkt die het wel. maar alleen water nee dat moet die niet
desmond vond water ook helemaal niks zowieso wou die alleen maar ze melk voorderest was niks goed genoeg. maar nu snds een paar weken drinkt hij uit een antilekbeker van friso en dat vind hij helemaal super dat hij zelf mag drinken en dan maakt het ook niet uit wat ik erin doe het gaat hem er alleen om dat hij het zelf kan daar is hij blij mee. dus mischien als jullie kindjes zelf uit een fles of beker kunnen drinken willen ze mischien ook water omdat ze dat toch niet in de gaten hebben.
Verrek had ik nog niet eens gezien Fayley lust wel water, dus ik weet niet hoe of wat.... Nou Fayley wilde meer in de fles, maar liet zonder probleem 1 fles vallen. Valt te proberen, zo heb je net zoveel/iets minder ml/24u. Alleen nu is het weer zo dat ze sinds gisteravond minder drinkt wel voldoende 110-135, maar ze wil niet meer opdrinken...Misschien had ze afgelopen week gewoon die behoefte aan meer. Heel apart die meid gelukkig weet ik dat ze genoeg binnenkrijgt Ik was trouwens ook bang dat ik binnen no time op 200ml zou zitten, maar je ziet ze geven het zelf wel aan
Idd ze geven het zelf vaak prima aan! Bij Jennifer maakte ik me ook een beetje zorgen, vraagt soms zelfs meerdere keren om 120 cc per fles, terwijl ze net aan 3 kilo is. Begon me al zorgen te maken, maar vandaag laat ze standaard weer een beetje staan zodat het weer op 90 cc uitkomt. Ze vinden zelf wel een patroon volgens mij.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat onze kleine meid geen speciale baby vruchtensap of kant en klaar melk van Nutrilon wil drinken omdat ze het te koud vind. Doe ik het flesje van Nutrilon even in de flessenwarmer, zodat het niet meer fris is dan drinkt ze het wel. Ik ga het morgen ook proberen met de vruchtensap, kijken of ze het dan wel wil drinken.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar het schijnt dat baby's dol zijn op suikerwater. 100 ml gekookt water, af laten koelen en twee schepjes suiker.
ik zou elijah nu nog geen suiker geven, maar hij lust geen water, nog een maandje en dan mag hij diksap, misschien lust hij dat wel, en nu maar hopen dat het tot die tijd aangenaam weer blijft
Een vriendin van mij werkt in een ziekenhuis op de zuigelingenafdeling voor premature baby's. Zij gaf mij deze tip en zegt dat ze dit standaard doen bij baby's om de zuigreflex te stimuleren. Ook wordt dit na operaties gegeven om de zuigreflex weer te stimuleren. Ik dacht in eerste instantie ook dat het wel heel vroeg is om al met suiker te beginnen. Misschien dat er meerderen zijn die hier van gehoord hebben?