hai allemaal, Nou nou nou, vanmorgen was het zover! ik ging TESTEN! Had eigenlijk meer hoop dan anders dat het dit keer wel goed zou zitten. Had bijna geen mestruatieklachten en voelde me ook anders... Als ik in mijn tepels kneep kwam er zelf wat wit vocht uit! (wist ik veel!) Dus al met al er eigenlijk al een beetje rekening meegehouden dat het wel eens raak zou kunnen zijn! vriend ook helemaal enthousiast! Dus ik hup naar de wc...... plassen, testje eronder, snel de dop erop, test omgekeerd op de wasbak gelegd want ik durfde niet te kijken... toen met oren en ogen dicht tot 180 geteld (drie minuten...duh) en met bevende handen de test gepakt........... en wat denk je..................niks! 1 streep!......... gewoon echt niet zwanger dus!....nou ja zeg!, was er min of meer toch best al wel ietswat vanuit gegaan dat het wel zo was.... dikke vette teleurstelling! zag aan het gezicht van mijn vriend dat hij ook baalde .... maarja helaas! ...alleen ben ik nog steeds niet ongesteld...en voelt ook niet alsof het eraan zit te komen..... ben echt nooit te laat... maar goed, kwou dit even kwijt.... fijn weekend xxx
Jammer hoor! Misschien was je cyclus deze keer anders en was je nog te vroeg? Vreemd dat vocht uit je tepel. Veel succes ermee! Gr Bloemetje
ja baal je best wel een beetje! Heb ik ook gehad in oktober, ik had volgens mij best wel wat zwangerschapskwaaltjes maar geen ongie en geen positieve zwangerschapstest! Kut denk je dan!? Volgende ronde BETER! Ik hoop dat wij allemaal snel zwanger mogen worden! Succes he meid! Dikke kus Swiggy
dankjewel swiggy..... ach, laat me nu maar gewoon snel ongi worden, dan kan ik beginnen aan volgedne ronde.... jij ook succes! knuf
Irritant is dat he? Bij mij is het al net zo. Ik ben 20 oktober ongesteld geweest, heb toen op 5 november 1,5 dag wat bloed verloren (vergeleken met mijn normale menstruatie is dat echt helemaal niks, die duurt altijd 5 dagen. Ook was dit al 2 weken na m'n menstruatie in oktober, dus zowiezo raar). Sindsdien: niks................. Wel duidelijk grotere en pijnlijke borsten en een vol en licht misselijk gevoel, maar de 3 testen die ik sindsdien heb gedaan blijven maagdelijk wit (geen streepjes dus). Zo raar en zo irritant! Heb net weer een test gedaan (weet dat het niet handig is met middagurine, maar kon het niet laten) en lijkt erop dat 'ie weer wit blijft. Alhoewel ik dit keer het gevoel heb dat er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje staat. Morgenochtend dus nog maar even een test doen, maar ik vrees dat die me ook niet veel meer gaat vertellen. Als dat zo is, ga ik volgende week de dokter denk maar eens bellen wat er toch aan de hand kan zijn. AHHHH!
inderdaad...... ik heb vanmorgen die test ook 110 x omgedraaid, tegen het licht gehouden ondersteboven gehangen om hem te lezen, andere lichtval erop, onder de tl-lamp.....en dan denken ja? ja? ja? zie ik nu toch een streep?... maar nee hoor hield mezelf voor de gek.... mijn wasgoed is nog niet eens zo wit als het stomme testvakje! :x :x
Ik ga even op zoek naar het kabeltje om foto's van het toestel af te halen. Als ik hem vinden kan, zet ik de foto er zo op!
ok. je kan hem ook onder topic zetten die heb ik net geopend. gaat over vage en duidelijk zwangerchaps testen. xxx
Daar zou deze teststrip van mij heel goed tussen staan, haha. Vaagheid ten top. Kan het kabeltje trouwens nergens vinden (en manlief die waarschijnlijk wel weet waar deze is, is een weekendje weg met z'n vrienden). Ga de test morgenochtend dan maar even afwachten. Maar nog los van de test is en blijft het gewoon zo superirritant dat je allerlei kwaaltjes hebt, ongesteldheid al 3 weken te lang uitblijft (in mijn geval dan), maar die testen je niet veel verder helpen. Haha, en dan inderdaad steeds maar alle verschillende licht proberen of je tóch niet iets kunt constateren.... Wat kan je lichaam soms raar doen he? Nja, ik ga maar eens op je vage-streepjes topic kijken!
hey meid ik weet hoe je je voelt ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. en heb van aller hande kolachten: moe, pijnlijke borsten grotere borsten vaak plassen gelige afscheiding (ook de reuk is anders) en vanmorgen voor de 2e keer getest en niks........... man dit is irritant...ik wacht to maandag en dan ga ik even naar de huisarts! ben namelijk in augustus met d epil gestopt 2 weken later bloeding en ongesteld geworden op 13 sept 8 oktober en 3 november dus altijd om de 26dagen! veel succes dani
hoi dani, ik ben inderdaad ook altijd netjes op tijd, ik weet het gewoonweg niet, als ik niet ongi word dan ga ik woensdag maar weer testen, als je naar de HA gaat laat me dan even weten wat ie heeft gezegd oke? xxx
zakl ik doen ik hoop voor jou ook dat het raak is.....ik heb afgelopen woensdag al getest en vandaag weer hbe wel kruidvat test gebruikt vandaag en vorige keer de test van sensitest.nl ik weet niet wat de meest betrouwbare test zijn! veel succes hou je op de hoogte
Hoi meid heb net ook mijn pb gelezen Echt kl*te, had nog zo voor je geduimd Als je nou over twee dagen nog niet ongi bent geworden, zou ik nog ff een test doen nou ik nog......... jessica
hey! tja, ik denk dat ik dan woensdag ga testen ofzo.... we zien het wel... bij jou al wat te merken?
Nopes Geen buikpijn, alleen ontzettende pijn in m'n (.)(.) vooral onder m'n oksels en op dit moment een beetje misselijk. Kan donderdag testen maar denk erover om pas volgende week zaterdag te testen Voor m'n gevoel (weet niet of ik dat vohou hihi) liefs jessica
ik ben snel en vaker moe moet vaak plassen heb andere kleur afscheiding rommelige buik harde/opgezette buik iets grotere en gevoeligere borsten dus.....en mijn ongesteldheid blijft al 4 dagen uit.....! terwijl de test negatief was vanmorgen! ik wordt er zo gek van!
het is toch verschrikkelijk,..... het is al niet eenvoudig om een vrouw te zijn.... ( geef toe dames we zijn nou niet bepaald de makkelijkste creaties die er op de werledbol rondhuppelen..) We worden ondergewaardeerd, niet begrepen (als we zeggen dat er niks aan de hand is dan moet zo'n kerel toch begrijpen dat er dan zeker wél wat aan de hand is...duh..pfff) Maar dat je lichaam en je inutuitie, je ying-yang, je gevoel, je water...noem maar op je dan ook nog in de steek laat! tja, ...we hebben het zwaar! xxx