Buggy met mogelijkheid MC op te zetten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annie24, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Omdat ik vanaf de parkeerplaats naar de KDV een aardig eindje moet lopen en zoonlief steeds zwaarder wordt lijkt het me handig een buggy te kopen waar je ook de mc op kan zetten, zodat ik hem niet elke keer hoeft te tillen.

Voorbeeld:
    Maxi-Cosi | Mila

Heeft er iemand ervaring met een buggy waar de mc op kan en met welke?

We hebben een Mutsy 4Rider en dat onderstel kan niet klein ingeklapt worden en is helaas niet 1 van de lichtste onderstellen, dus ook niet handig om 's morgens en 's middags even snel in en uit de auto te halen (vind ik dan) vandaar mijn vraag :D

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    quinny zapp daar kan een maxi cosi op

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Wij hebben de Maxi Cosi MILA..
    Ik vind hem ideaal !!

We hebben ook een quinny speedi, maar de mila is erg fijn om even snel een boodschap mee te doen, 1x klik en klaar..
    Hij rijd heel erg soepel.

4. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Wij hebben de Quinny zapp zowel voor mijn dochter al voor mijn zoon. De maxi cosi kan je er makkelijk opklikken en het onderstel is erg licht en klein op te vouwen.

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hier ook de Zapp :)

6. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    De x adventure flow hebben wij gehad is gewoon een echte buggy met mc adapters gebruik hem nu nog als buggy!

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    nuna!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hadden een buggy met 5 standen. Kon dus helemaal plat.
    Is geschikt vanaf de geboorte staat erbij.

Eerlijk gezegd zou ik geen pasgeboren kind in een buggy leggen, maar mijn zoontje hebben we er met 2,5 maand ingelegd omdat we op vakantie gingen en er gewoon geen ruimte meer was voor de kinderwagen in de auto.

9. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hij gaat ook niet zo in de buggy hoor :) Het is echt meer zodat ik de mc niet die hele parkeerplaats over moet slepen als hij naar het kdv gaat en ons Mutsy onderstel vind ik wat te groot/zwaar om die een paar keer op 1 dag in en uit de auto te tillen.

Volgende week gaan we eens wat buggy's uittesten in de winkel. Wil wel meteen een goede/fijne kopen zodat we hem ook kunnen gebruiken als hij straks uit de mc gegroeid is en/of wat ouder is zodat hij er in kan zitten.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik geef een heel ander antwoord hoor, maar ik laat sinds ze zo zwaar aan het worden is de maxi cosi in de auto staan. Maargoed, als je man bv je zoon weer ophaalt is het wel handig de MC bij het KDV te hebben staan ;)

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb de maxi taxi en zou niet zonder kunnen, nu super handig met de mc erop en straks als buggy! Echt een aanrader!!!

12. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

wij hebben als tweede wagen de maxi cosi citi, deze is ook makkelijk inklapbaar en de mc kan er op.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb zelf ook de Mila maar de maxi cosi erin klikken en eruit halen begint nu steeds stroever te gaan. Verder wel een perfecte buggy! Is een draagdoek trouwens geen idee voor je, bijjv een ringsling? Die past zo in je handtas en dan hoef je ook niet meer met de mc te leuren. Ik doe het nu zo want ik mag er straks 2 gaan wegbrengen en ophalen.

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier de Quinny Zapp

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nog een andere tip..

Hoe draag je de mc? Gewoon in je hand?
    Ik heb nl gemerkt dat als ik mijn arm erdoor steek en hem laat hangen in mijn elleboogholte (geen idee hoe je dat noemt) dat het dan een stuk minder zwaar is..

Deel Deze Pagina