Ervaring uitwendige versie

Discussie in 'De bevalling' gestart door ZoWelkom84, 25 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Goedemorgen dames,

Aanstaande dinsdag krijg ik een uitwendige versie (draaien van de baby die in stuit ligt).

Ik ben er niet bang voor oid maar laat het gewoon op mij afkomen.
    Wat ik mij wel afvroeg, is er bij iemand door de uitwendige versie de bevalling snel opgang gekomen? Of bleef de kleine toch nog even zitten?

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb het niet meegemaakt bij mezelf, maar ik heb er een aantal bijgewoond. In geen enkel geval begon de bevalling binnen 24 uur na de versie.

Ik hoop dat de versie slaagt!

3. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik heb een uitwendige versie gehad met 36 weken.
    Baby is netjes met het hoofdje naar beneden blijven liggen. Mm bevalling is 2 weken daarna begonnen, maar had niks met de versie te maken.
    Had de dag van de versie wel wat harde buiken en een beurs gevoel.
    Succes!

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dank je wel meiden! Zaterdag in bad uitgegleden (gelukkig niet op mijn buik) maar sinds gister pijn in mijn rug, ergens logisch maar leek om de 1.30/1.40 ongeveer een minuut te duren.. onder de douche gestapt en leek rustiger maar nu heel de ochtend weer vreselijk pijn en last van mijn buik (of dat ik nou ziek aan het worden ben, geen idee).. maar hoop toch dat morgen mee valt en dat het wat ik nu voel geen voorstadium is van gerommel. Twijfel zelfs om te bellen, maarja moet morgen toch dus probeer het uit te zingen...

Deel Deze Pagina