Breder onderaan na bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door liesjeverliefd, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier geen last van, al kan ik idd geen tampons meer gebruiken. Oorzaak hiervoor is een voor en achterwandverzakking na de geboorte van de tweede. Ik gebruik sinds een jaar of 2 een menstruatiecup, dit gaat zonder problemen.

Tijdens de seks is het gewoon als vanouds, heb man nog nooit horen klagen dat het te wijd is.

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha hier ook gehecht maar ben "strakker" dan voor de bevalling.

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier ook niet herkenbaar :)

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zegt me niks.. mijn man zegt ook dat het zoals daarvoor voelt.

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier geen verschil
    Eerste keer flinke knip en gehecht
    2e x zonder kleerscheuren
    Maar niks veranderd

6. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Voordat ik mn eerste kreeg had ik het gevoel alsof het allemaal niet paste.
    Na mn eerste was dat wel anders maar ik ben dan ook een apart verhaal:rolleyes:
    Ik was flink ingeknipt en gehecht maar zo strak dat ik niet eens kon zitten en traplopen,toen eindelijk de hechtingen eruit mochten klapte heel het zooitje open en sinds dien heb ik een winkelhaak!
    Na de 2de licht ingescheurd en hebben ze het geprobeert te hechten maar ook deze sprong open.

Mn man heeft er vrij weinig last van maar ik gebruik vaak de term om te pesten als of je een frikandel de gang in gooit :roflmao:

7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Geen idee heb een keizersnede gehad! Maar om me te troosten riep de verpleegkundige toen ik naar de ok ging ' je fluit blijft tenminste heel' toen ik was bevallen en iedereen vroeg hoe het ging zei ik ' mijn fluit is nog heel'
    Maar denk dat het bij iedereen verschilt. Er bestaan zelfs kegeltjes dat je alles weer 'strak' kan trainen

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook totaal geen last daarvan. Was mijn man wel bang voor. Maar hij zegt ook gewoon weer zoals voor de bevalling.
    Hoop dat het met deze bevalling weer zo is.

Deel Deze Pagina