Hier geen last van, al kan ik idd geen tampons meer gebruiken. Oorzaak hiervoor is een voor en achterwandverzakking na de geboorte van de tweede. Ik gebruik sinds een jaar of 2 een menstruatiecup, dit gaat zonder problemen. Tijdens de seks is het gewoon als vanouds, heb man nog nooit horen klagen dat het te wijd is.
Voordat ik mn eerste kreeg had ik het gevoel alsof het allemaal niet paste. Na mn eerste was dat wel anders maar ik ben dan ook een apart verhaal Ik was flink ingeknipt en gehecht maar zo strak dat ik niet eens kon zitten en traplopen,toen eindelijk de hechtingen eruit mochten klapte heel het zooitje open en sinds dien heb ik een winkelhaak! Na de 2de licht ingescheurd en hebben ze het geprobeert te hechten maar ook deze sprong open. Mn man heeft er vrij weinig last van maar ik gebruik vaak de term om te pesten als of je een frikandel de gang in gooit
Geen idee heb een keizersnede gehad! Maar om me te troosten riep de verpleegkundige toen ik naar de ok ging ' je fluit blijft tenminste heel' toen ik was bevallen en iedereen vroeg hoe het ging zei ik ' mijn fluit is nog heel' Maar denk dat het bij iedereen verschilt. Er bestaan zelfs kegeltjes dat je alles weer 'strak' kan trainen
Hier ook totaal geen last daarvan. Was mijn man wel bang voor. Maar hij zegt ook gewoon weer zoals voor de bevalling. Hoop dat het met deze bevalling weer zo is.