bredere heupen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door miffy11, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

het viel me al op na de bevalling van mijn eerste, maar nu gisteren mijn kleding van voor de bevalling uitgezocht wat nog past en niet.
    mijn buik is al weer redelijk normaal, tshirtjes ed passen gewoon weer, maar krijg heel veel broeken niet meer over mijn heupen?
    ook rokjes ed passen wel, maar moet ze hoger sluiten omdat het smallere gedeelte (uitlopend, A-model) gewoon niet over mijn heupen past.

is het normaal om na de bevalling bredere heupen te krijgen en word dit weer normaal of blijft het zo?

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ja, dat is bij veel vrouwen zo, trekt in de loop der maanden weer redelijk normaal. ik zou in ieder geval niet allemaal nieuwe broeken kopen :)

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    had ikook, mn buik enzo was redelijk weg, maar ik kreeg mn broeken met geen mogelijkheid aan.. alle extra kilo's zaten nog aan mn heupen!;) Gelukkig nu niet meer!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Dit heeft met je bekken te maken. Er moest wat ruimte gemaakt worden om een kindje erdoorheen te laten. Het kan wel weer even duren voor het weer in de oude stand staat. (Ach, weer een reden om te shoppen toch?:D;))

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dat vond ik ook zo gek. Pas al mijn broeken wel, mijn buik is veel minder geworden dan voor mijn zwangerschap, maar mijn heupen dus iets breder inderdaad. Zag het gisteren in de spiegel. Nou ja, kijken of de heupjes nog een beetje weg gaan haha.

6. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hier ook nog iemand met veel bredere heupen als normaal, vind het vreselijk. Paste net wat broeken, nou nou nou vind het helemaal niet leuk! :( buik valt nog mee. Vraag me af of ik nu al oefeningen kan doen om het herstel te bespoedigen?! Oefeningen voor de heupen/benen etc, weet iemand dit?

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb er ook wel last van hoor. Maar heb zo ie zo een maatje meer, dus dacht eerst dat het daar aan lag.
    Kon eigenlijk wel 1 week na de bevalling mijn "gewone" broeken weer aan.

Doe nu als een gek aan buikspieroefeningen, maar oefeningen voor de heupen ken ik niet. Misschien op de sportschool even navragen?

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik had het ook toen ik juist bevallen was, maar na enkele weken is dat weer helemaal bijgetrokken. We mogen niet vergeten om ons lichaam wat tijd te gunnen, het heeft tenslotte 9 maand zwaar werk verricht.

9. Kom ook met geen mogelijkheid mijn oude broeken in, komt alleen door mijn heupen! Met als gevolg dat ik nu nog steeds mijn zwangerschapsbroeken moet dragen. Want qua heupen heb ik maat 28, maar qua benen 26.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    miffy, edge en wolkjuh,

jullie zijn net bevallen! Gun je lichaam wat tijd om te herstellen.
    Mijn heupen waren ook breder maar nu pas ik broeken die voor de zwangerschap al te klein waren.

Het komt echt goed maar bij de meeste mensen duurt het een paar maandjes!

Succes.

11. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hier ook, vind het maar irritant, kan niet wachten tot ik m'n broeken weer pas. :(

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Draag ook nog steeds mijn zwangerschapsbroeken hoor..
    1 broek pas ik wel, maar zit nog erg strak.. Buik was vlak na de bevalling alweer zoals voor de zwangerschap maar krijg mijn broeken met geen mogelijkheid over mn heupen.. Ach, zal wel weer goed komen haha

13. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    ik kon met twee weken mijn oude kleren weer aan maar toch zitten ze anders. En idd door mijn heupen. Heb nu een hoop leggings en rokjes gekocht. Dan kan ik straks mijn oude spullen weer wat makkelijker aan.

Niet te druk over maken hoor!.

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gisteren toch maar gaan spijkerbroekshoppen, werd echt gek van die zwangerschapsbroeken, en de enige andere was echt helemaal versleten.
    wat een verschil zeg, voel me ook gewoon een stuk beter met normale kleding aan!

@ deelight: heb er niet zoveel moeite mee hoor dat mijn heupen nu breder zijn, jammer dan, maar mijn lichaam is sowieso niet meer wat het was, en heb wel geaccepteerd dat dit ook niet snel meer gaat gebeuren. vroeg me gewoon af of jullie dit ook hadden..

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Haha nu snap ik waarom ik me broeken niet meer paste!

16. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bredere heupen heb ik ook, maar er moeten ook nog wat kilootjes af hoor :)

Maarre...Ik pas nu perfect in de Dieselbroeken van m'n vriend. Is dat even handig! :D

Deel Deze Pagina