nav pluizend vestje, welke merken zijn van goede kwaliteit??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Welke merken vinden jullie nou over t algemeen van goede kwaliteit?? Ben wel benieuwd...

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #2 piccolina, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Kom je bij vrij duurdere merken vaker uit. Al is dat niet altijd het geval van betere kwaliteit is..maar hier is mijn lijstje: topitm, bobo choses, small rags, huxbaby, carlijnq, mingokids, tiny cottons, ninni vi, bengh, br@nd, bobbi ravioli, petit bateau, r'belle, bomba
    Flo, molo, moodstreet, mim pi, miss juliette, kids art, quapi, imps elfs, (wisselend hangt af van item stof)

Ik hou van small designers met handmade is altijd top kwaliteit..
    Ik shop vaak in sale soms nieuwe maar betere kwaliteit gaat langer mee, voor andere dochter ook en verkoopt beter erna. Eigenlijk kast hier te vol maar wil zoveel leuk haha;)

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Dit topoc is vast bedoeld voor de 'betere' merken', maar ik wil toch even kwijt dat ik zeer tevreden ben over de kleding van mijn kids die zelfs na gedragen te zijn door meerdere kinderen er nog steeds goed uit zien!
    Ik koop de kleding vooral bij;
    -hema
    - ter stal (baby blue, europe kids)
    -prenatal
    -c en a, maar moet wel goed kijken naar het materiaal, had voornamelijk veel jasjes daar altijd
    - dirkje
    - name it
    -just small

Van de gekregen setjes in babyminimaat was juist het setje van het duurdere merk hetgene wat verkleurde in de was, terwijl ik nooooit kleding heb wat verkleurt in de was!

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    De (swea)vesten van benneton blijven heel erg mooi. Mooie kleuren en makkelijk te combineren. Ik vind ze altijd fijn, omdat ze in de winter en de zomer te gebruiken zijn. En benneton is niet duur.
    3 pommes blijft ook supermooi! En ik heb Tumble en Dry, blijft ook mooi, maar is een borgvest, dus echt als lentejas te gebruiken.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb toevallig laatst iets bij Shoeby gekocht voor mijn dochter en ik vind de kwaliteit ervan heel goed ogen. Ik heb het nog maar 2x gewassen dus heel veel kan ik er nog niet over zeggen. Maar ik heb kledingstukken van Z8 die het dubbele kosten en na 2x wassen al echt niet meer netjes zijn.
    Hema blijft ook altijd goed vind ik en de kwaliteit van Prenatal is ook prima.
    De kwaliteit van de Primark vind ik af en toe nog beter dan van de duurdere merken.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vind het prenatal merk echt rommel! Daar koop il echt nooit iets van... Ik vind Name it betaalbaar en goed. Blijft mooi. Imps & Elfs idd soms, wordt vaak korter vind ik. Lief shirtjes blijven vaak wel mooi. Tumble n dry vind ik ook prima. Quapi mwah.... maar vind ik wel vaak heel leuk dus koop ik dan toch :). Order and chaos blijft mooi. Rumble en blue seven vind ik ook vaak goed en Beebielove is ook erg goed. En benneton ook idd. Zijn wel beetje mijn favorieten. Spijkerbroeken koop ik alleen van Name it die zitten mijn zoontje fantastisch. Ben dus beetje middenklasse kleren. Kleren van Next direct blijven ook mooi!

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dat hadden wij dus ook.
    veel setjes van zeeman hema en c&a en dat ene setje van dirkje heeft vreselijk afgegeven.
    was ook na 2x wassen al vaal aan het worden en begon al te pillen dus duur is idd niet altijd beter

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Mim pi koop ik vaak, vind ik super mooi, maar kwaliteit is niet super.
    Ik vind z8 wel meevallen tot nu toe. Quapi en flo is niet fantastisch.
    Name it blijft wel altijd mooi vind ik, broeken sowieso.
    Chaos and order blijft ook erg mooi.
    Het lievelingsvestje van mijn dochtertje komt van zeeman trouwens, talloze keren gewassen en blijft mooi, maar dat was een uitzondering denk ik. Kijk nog regelmatig even of ze die vestjes weer hebben.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben enorm fan van Tommy Hilfiger, kwaliteit is ook super goed.
    Petit bateau, Noppies, Hema, Benneton en Next blijven ook vaak mooi.

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    nee hoor alle merken zijn welkom ;)

11. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ik koop overal waar ik wat leuks tegenkom, dus hier veel uitlopende merken in de kast
    - Hema
    - Prenatal
    - Zeeman
    - Wibra
    - H&M
    - C&A
    - Name-it
    - V&D (al is die er helaas niet meer)
    Vind de kwaliteit van Zeeman met sommige kledingstukken wel tegenvallen. Logisch voor die prijs, maar daar moet je dus wel even goed naar kijken.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Esprit (had ik overigens wel een keer een broek van waar de elastische band uitgerekt is, de rest van de kwaliteit is prima).

Polarn O. Pyret (maar wel duur, koop ik vooral met korting/in de sale).

Wat was het voor vestje? Een wollen vestje vraagt wel een zorgvuldige behandeling in de was, ik zou dat op een speciaal programma apart wassen met wol/fijnwasmiddel.

13. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wild en Molo!

14. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier voornamelijk kleding van;
    Someone en Tom-du

Ook tevreden met name it, hema en voorheen frendz.
    Ik vind ninni vi ook leuk, maar dat vind ik persoonlijk iets te duur.

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    In het betaalbare segment is de Hema wel een heel goede. Alleen is bij onze vestiging de babykleding goed vertegenwoordigd, en de kleutermaatjes wat minder.
    Basics van de H&M gaan ook prima mee; de t-shirtjes zonder applicaties enzo. Zodra er extra's aanzitten (pailletjes, borduursel, applicaties, enz.) merk ik dat het snel verwassen of stuk is.

Ik koop zelf graag bij de Z Z generation - Vêtements naissance, bébé, et mode enfant, fille et garçon . Iets duurder dan de Hema, maar ze hebben vaak uitverkoop.

Bengh is superleuk is gaat lang mee Bengh per Principesse

Name-it is volgens mij een zusje van ONLY, vergelijkaar qua kwaliteit. En lekker eigenwijs. Vooral broeken gaan hier lang mee en hebben een mooie pasvorm bij ons meisje.

Scotch R'Belle is super, lekker funky ook.

Petit Louie is soms heel schattig, maar daar ligt het "boer zoek vrouw" gehalte wel hoog ;) https://www.zalando.nl/petit-louie/?q=kleding&qr=false&wmc=SEM31_1881404&opc=2211&opc=2211&ef_id=VcTKWAAAASXT7IgO:20160307124248:s

Ik koop trouwens best veel op Marktplaats van die dure merken. Zonde om dure jurkjes of vestjes te kopen en er na twee weken gaten in te hebben of rare vlekken. En ze hoeft van mij ook niet netjes op een stoeltje te blijven zitten omdat ze op haar kleding moet passen. Dus als een Bengh jurkje 10 ipv 70 euro heeft gekost heb ik het beste van beide werelden ;)

Deel Deze Pagina