Breed vallende jeans

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Apple2015, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hema? Die vind ik zelf groot vallen en is vaak te breed voor mijn zoontje.

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik weet niet hoe t bij de meidenkleding zit. Maar river island valt heel erg wijd/breed. Mn zoontje heeft qua lengte nu 110 en qua breedte is river island nog zeker 2 maten te groot.

3. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Ik heb voor mijn dochter vaak de broeken van de hennes, met touwtje. Die modieuze broeken met printjes vallen allemaal mega smal en mijn dochter is mega breed ;)
    En de Action heeft af en toe broeken, ook soort van joggers met gaaf printje, die past ze ook. Iets wijder modelletje.
    En idd leggings en rokjes, maar ook allemaal met elastiek, want met ristjes zitten vaak te strak.

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Name it heeft verschillende soorten broeken(xsmall/small/regular etc) misschien kun je die proberen? de regular zakt mijn zoon zelfs van de billen en hij is best stevig.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Dat iedereen h&m zo smal vindt vallen. Ik heb en ultraslank en smal kind en die past daar alleen de extra super skinny.

Sowieso vind ik in alle winkels alle broeken breed. Er past er geen 1 fatsoenlijk bij mijn dochter. Maar gelukkig wil ze toch alleen maar jurken en rokken aan.

Deel Deze Pagina