Ik weet niet hoe t bij de meidenkleding zit. Maar river island valt heel erg wijd/breed. Mn zoontje heeft qua lengte nu 110 en qua breedte is river island nog zeker 2 maten te groot.
Ik heb voor mijn dochter vaak de broeken van de hennes, met touwtje. Die modieuze broeken met printjes vallen allemaal mega smal en mijn dochter is mega breed En de Action heeft af en toe broeken, ook soort van joggers met gaaf printje, die past ze ook. Iets wijder modelletje. En idd leggings en rokjes, maar ook allemaal met elastiek, want met ristjes zitten vaak te strak.
Name it heeft verschillende soorten broeken(xsmall/small/regular etc) misschien kun je die proberen? de regular zakt mijn zoon zelfs van de billen en hij is best stevig.
Dat iedereen h&m zo smal vindt vallen. Ik heb en ultraslank en smal kind en die past daar alleen de extra super skinny. Sowieso vind ik in alle winkels alle broeken breed. Er past er geen 1 fatsoenlijk bij mijn dochter. Maar gelukkig wil ze toch alleen maar jurken en rokken aan.