weet niet of de foto beetje duidelijk is. Maar dit werkje ben ik op het moment aan het borduren ( kado voor mijn schoonvader, die is gek van vogeltjes )
Leuke deken, vind het juist leuk al die kleurtjes door elkaar, ik zal even kijken of ik een foto van mijn haak deken erop krijg, hij is nog niet af hoor maar je kunt al wel zien hoe of wat. Hij wordt ong 1.80 bij 2 meter, maar haak alleen als ik er zin in heb anders ligt hij een tijdje aan de kant
hihi punniken....wat ook wel heel leuk is om te doen is zelf van die 3d kaarten maken voor de kerst alvast
Ik vind borduren, breien en naaien eigenlijk ook superleuk! Borduren gaat een tijdje goed totdat ik echt een telfout maak en enorm in de aapgelogeerd ben en het moet uithalen. Naaien zou ik ook willen gaan doen en kijk geregeld op MP op zoek naar een naaimachine, maar tja welke is goed en wanneer betaal ik er niet al te veel voor.
naaimachine, wat ga je ermee doen? en gebruik je hem heel veel dan mag je er best wat voor over hebben. maar als het een bevlieging is is het weer zonde vaak hebben naaiwinkels ook mooie occasions, dan krijg je goede uitleg, kan je nog eens terug, als je iets niet weet bijvoorbeeld. ik zelf heb toen ik steeds meer ging naaien (kinderkleding) een nieuwe pfaff gekocht. was een prijzige aankoop maar geld meer dan waard breien wou ik dat ik het kon, verder als een sjaal kom ik niet, en dan nog grof gebreid ook borduren is ook leuk, heb geboorte tegels gemaakt
Wat ik ermee zou willen doen? Kleertjes maken of beddengoed. Daarnaast wil ik ook de broeken van mijn vriend korter gaan maken. Daar moet namelijk standaard een cm of 10 vanaf. Om hier nu een vermogen aan uit te geven vind ik ook onzin, dat kan inderdaad altijd nog als ik heel veel maak.
er is zo nu en dan een aanbieding van een Toyota naaimachine bij de Blokker voor zo'n 75 euro als ik het me goed herinner. Gewoon eens in de gaten houden. Nog een klap geld natuulk, maar voor zo'n apparaat niet gek hoor. Heb zelf ook een Toyota gekocht destijds en die gaat al jaren mee.