Alleenstaande mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Smurf1985, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Het lijkt me gezellig om lekker te kletsen over het wel een wee van ons alleenstaande gezinnetje!

Mama power!

2. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Saskia wat een ontzettend leuk idee van je!! Uiteraard klets ik hier graaaaaag mee hahaha.

Yeah, mama power!!!

3. Smurf1985

Ik zal me als eerste even voorstellen hihi,dan weten de dames die er hopelijk gezellig bijkomen ook hoe en wat :D

Saskia,26 jaar oud. Zoontje Julian,is nu 1 jaar.. zie banner haha!
    Ben half alleenstaande moeder ;)

Met 38 weken zwangerschap er alleen voor komen te staan,woon nog bij mijn ouders.
    Ik en de papa zijn na 2 maanden weer bij elkaar gekomen.Wonen wel apart,de situatie is moeilijk en ik moet heel wat vertrouwen terug winnen dus zodoende latten we eigenlijk meer. Ik weet ook niet of het wel goedkomt eigenlijk.

We hebben al 2 leden jeeeejj!!

4. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Jaa ik zal mij ook even voorstellen voor de dames die hopelijk snel gezellig bij komen!

Mijn naam is Randy, ben 25 jaar en woon in Beverwijk.
    Ik heb 2 kindjes, Mike (8) en Jessie (4). Mike woont helaas niet bij mij maar mijn dochtertje wel :)
    Inmiddels ben ik zwanger van mijn derde wondertje.
    Ik had 's ochtends een positieve test en 's avonds een vriend die weg wilde bij me en wilt ook met de baby ineens niks meer te maken hebben.

Dus kortom, heerlijk alleenstaande moeder, was even wennen in het begin maar ben nu ruim een maand alleen en het begint me steeds beter te bevallen!

Liefsssss

5. Smurf1985

Mannen zijn rare wezens :D

Mijn kleine man ga ik (hopelijk) opvoeden met iets meer gevoel in zijn donder :D

6. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hahaha. Dat doe je heel goed Saskia! ;)
    Mocht dit ook een knulletje worden dan zal ik hem dat ook zeker bijbrengen.

7. Smurf1985

Hihi ja,meer dan dat kunnen we niet doen he!
    Zou me voor mijn hoofd slaan als mijn zoon zoiets later ook flikt bij zijn vriendin.. zo zijn we niet opgevoed!

Nog het dubbel aantal weken,dan weet je wat het is!!

8. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Jaaa, spannend hoor..!
    Ben echt zo benieuwd.. Mijn gevoel blijft een beetje hangen nu bij een meisje.. Maar dat komt misschien omdat mijn dochter ZOO GRAAG een zusje wilt hahahaha.
    Lijkt me onwijs leuk, eind dit jaar zal ik wel in aanmerking komen voor een huisje van de woningbouw (Woon nu nog particulier) en dan ga ik toch 1 muur echt KNAL roze verven en er echt een meidenhuis van maken. Klinkt lekker kinderachtig, maar ik kan nu eindelijk eens doen wat IK wil.. Wat een bevrijding! Altijd alles voor anderen gedaan en mezelf weggecijferd.. En nu doe ik eindelijk eens dingen die ik zelf graag wil.. Leer mezelf ineens kennen, heel gek.. Maar zo leuk!

9. Smurf1985

Super een eigen woning met meer slaapkamers!
    Helemaal top dat je eens aan jezelf gaat denken,en wat is er nu leuker dan een nieuwe woning inrichten?! Alles in de kleuren die je leuk vindt,helemaal toppie!

Als het een meisje is zou ik ook kiezen voor roze :D Supergaaf,een meiden huis!
    Ik zal dat mijn boy maar niet aan doen hahahaa

10. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hahaha nee precies, bij een jongen misschien wat neutraler ;)
    Ja, roze muur, de rest beetje wit.. en dan overal van die roze frutteltjes.. kaarsjes lampjes gezellige dingetjes.. Ja leuk heb er onwijze zin in allemaal. En word het toch een jongen, dan verzinnen we daar ook wel iets gaafs op wat voor allebei onwijs leuk is.

Straks om 2 uur heb ik een afspraak bij vrijwilligerswerk.. Ga kijken of ze voor 12 uur per week iets hebben.. Dat thuis zitten vind ik niet echt wat, wil wel een beetje onder de mensen komen weer :)

Werk jij eigenlijk Saskia?

11. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik ben geen alleenstaande moeder, maar heb wel heel veel respect voor jullie. Dat wilde ik toch even zeggen :D

12. Smurf1985

Dankjewel Henkiepenkie! erg lief!

Ook met een jongen kun je kleuren goed combineren hoor!

Momenteel werk ik niet,bedrijf is in december failliet gegaan,nu maken ze een doorstart,en in afwachting van de orders mag ik weer terugkomen.
    Afwachten dus!

Onder de mensen zijn is wel belangrijk ja,zit nu ook thuis en aan de ene kant is dat lekker,en toch mis je het wel hoor.

13. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ja daarom. Bedenken we ook wel wat leuks op!
    Maar balen van dat bedrijf dat het failliet gegaan is. Hopen dat je gauw weer aan het werk kan.
    Wel lekker, even een tijdje thuis zijn. Dan kan je er ook wel echt van genieten.

14. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Oh en dank je wel Henkiepenkie ! :D

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier ben ik ook al! wat facebook al niet kan doe he saskia? ;) haha moest zo lachen gisteravond op die chat! En inene zie ik jou zin saskia dat je alleenstaande mama bent zonder club ;) maar nu hebben we een club.

Nou ik ben annette, ben 32 jaar woon in friesland dicht bij dokkum. Mijn zoon is 3 jaar en wordt in mei 4 hij heet Gjalt (ja ik weet het moeilijk uit te spreken voor een niet fries daarom ook gekozen hahaha nee hoor... vind frieze namen mooi) Vader van Gjalt ziet niet naar zijn kind om, dus doe alles helemaal alleen. ik zag al ergens dat iemand zei dat zij probeert haar zoon op te voeden met meer gevoel, nou ik ook dus! ;) Gjalt zal later zijn kinderen dit niet aan doen, als hij de lusten wil dan ook de lasten zeg ik altijd ;) Verder ga ik weer naar school sinds dit jaar, ik doe MBO Helpende. Morgen weer een hele dag naar school toe. Heb altijd gewerkt en was klaar met die duffe kantoorbanen van mij en wil wat anders doen, zodoende naar school dus... er is niks aan, maar ik zet door. de leraressen zijn krengen :p ik moet echt even wennen aan deze mentaliteit, heel anders dan het werkvolk.

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dank je Henkiepenkie! :)

17. Smurf1985

leuk dat je er bent Annette!! Gezellig!
    Wat een leuke naam heeft je kerel,vindt het helemaal geen moeilijke naam eigenlijk haha!
    Wat stoer dat je weer een opleiding bent begonnen,zal wel druk zijn,maar je doet het toch maar mooi even allemaal! Petje af hoor!

Wat is dat toch met die mannen he,niet naar je kind omkijken!
    Gelukkig hebben ze in ieder geval een mama die alles voor hun kind doet!

Hier wel een papa die wel naar zijn kind om kijkt,maar een beetje met zichzelf in de knoop zit. Gelukkig gaat hij heel goed met Julian om,die 2 zijn echt gek van elkaar,en ook echt 2 druppels water zo erg lijken ze op elkaar.

18. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi Annetske, welkom bij de club! :)
    Wat ontzettend goed dat je weer naar school bent gegaan! Knap hoor!

Gjalt.. Ik zei het hardop maar het uitspreken ging (volgens mij) vrij goed!

En inderdaad.. Zoon lekker op je eigen manier opvoeden en WEL gevoel bijbrengen. Dan komen er steeds meer verantwoordelijke papa's in de toekomst. Heerlijk voor de kinderen!

Ik kom morgen weer verder kletsen. Nu ga ik me lieve meissie ophalen. En daarna het hele kook/eet/toetje/douchen/slapen ritueel ;)

Fijne avond dames!

19. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Oh ja, ik heb trouwens net mijn afspraak gehad bij de vrijwilligerscentrale Beverwijk/Heemskerk. En we hebben een vacature gevonden!
    Zij mailt de vrouw van het verpleeghuis (aangezien ik een opleiding wil doen richting zorg leek me dat wel het meest voor de hand liggend) en die neemt dan weer contact op met mij. Het is het begeleiden van een ouder stel die allebei op een andere woonruimte zitten en hulp en begeleiding nodig hebben bij het contact, het kletsen en het naar elkaar toe gaan. Koffie drinken spelletjes doen.. Gewoon een gezellige leuke boel dus! Heerlijk, heb er onwijze zin in en hoop dat de vacature nog actief is!

Nou doeiiii!!! :)

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Gjalt ligt al op bed, even annettetijd nu. wat leuk zo'n vrijwillegersbaan :) zo kan je er wel mooi tussen rollen en wellicht een opleiding gaan volgend, heb mensen in mijn klas die er zo zijn tussen gerold. En oudere mensen helpen is ook mijn doel ;)

Ach ja die mannen die niet naar hun kinderen omkijken? hufters zijn het, zoals je zegt de volgende generatie heeft wel gevoel daar zorgen wij wel voor ;) nee gjalt mag dit noot doen als hij vader wordt, dan zou ik als moeder er echt achter aan gaan.

Deel Deze Pagina