Ik weet niet of hier al een topic van is/was. Zijn hier meer dames die breien? Ik ben er nog maar net mee begonnen, aangezien ik volledig in de ziektewet zit vanwege bekkeninstabiliteit tgv mijn zwangerschap ben ik toch maar op zoek gegaan naar wat ik nog meer zou kunnen doen op een dag en kwam bij breien uit Wie heeft misschien leuke patronen om te delen?
Hoihoi, ik ben ook pas net begonnen en ben nu bezig met een sjaal. Wilde het eerst met een leuk patroon doen maar vond dat iets te lastig dus het zal gewoon een rechte sjaal worden. Graag wil ik er ook een must bij breien dus dat zal mijn missie erna worden . Ik heb wel al wat leuke sites opgeslagen alleen vond ik ze er nog aardig moeilijk uit zien . Breipatronen, leuke gratis breipatronen voor beginners en gevorderden baby kleertjes breien -breipatronen
Hoi Ik ben ook pas begonnen. Maar ik laat steeds om de een of andere reden steken vallen zo irritant en frustrerend!
Ja ik heb pas ook een steek laten vallen wat verder terug in de sjaal maar toen ik hem omhoog had gehaald met de haaknaald was hij van achter opeens gevlochten. Weet niet wat voor andere techniek het dan was want de rest is gewoon voor en achter hetzelfde , dus weet niet hoe je een gevallen steek 'recht' ophaalt .
Ik ben ook inderdaad begonnen met een sjaal en zitten ook wel wat foutjes in waar t misging met de steken haha
Haha maar worden jullie ook wel eens gefrustreerd? Ik heb al een paar keer de hele sjaal uit gehaald haha
leuk hoor! Ik brei ook graag, laatste project was een stapel mutsjes voor save the children. Heb nu alles klaarliggen voor een spencertje voor Tim, dus daar ga ik snel aan beginnen.
Ik brei ook graag, volgens mij is er al een handwerkclubje waar breien ook bij zit, weet alleen niet meer waar. Ik maak mutsen, handschoenen, sokken, truien. Op Ravelry vind je mij ook als Laravelk. Nu de lente eraan komt (hopelijk ) zit ik meer achter de naaimachine, breien doe ik van september tot februari ong. Vinden jullie het niet ook een beetje een winterbezigheid?
Lid worden van Ravelry! Veel patronen, maar je kunt ook kijken wie er in de buurt breicafés organiseert.