Zijn er nog meer mensen dol op het Engelse koningshuis? En gaan jullie ook kijken naar de bruiloft van William en Kate?? Ik kan niet wachten!! Heb er echt zin in!!!
Ik blijf er niet bewust voor thuis, maar heb het wel opgenomen. Zal voornamelijk veel doorspoelen worden Maar ik hoor mensen die er vrij voor nemen en die kant op gaan, nou mij niet gezien. Gaat me echt te ver
Rond 11 uur begint de NOS met de uitzending hoorde ik. Ik zit op mijn werk, maar ga proberen of ik het op een livestream kan kijken. Als groot Engeland-fan mag ik dit natuurlijk niet missen Ik ben helemaal niet koningsgezind, maar dit is toch wel een happening.
Ik heb er op zich niks mee (behalve een zusje dat al 10 jaar in Engeland woont en dus een vrije dag heeft maar ik ga toch wel even kijken. Ben benieuwd hoe DE jurk eruit ziet,
Ik kijk ook, van de week ook de film gezien Die was trouwens wel behoorlijk mutsig Dus nu vind ik het ook wel leuk om het huwelijk te zien
Ook ik heb helemaal niks met wel koningshuis dan ook,maar wil wel even de jurk kijken. Ben wel nieuwsgierig maar ga niet alles volgen, vind het allemaal wat overdreven
Ik ga ook kijken. Nou ja, even dan. Zet de tv aan en verder rommel ik wat in huis, met een half oog op de tv.
Ik ga wel even kijken hoor, ben erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet! En met al die Engelse tuttigheid eromheen.... heerlijk,
Totaal geen interesse hier. En in de buurt ook al niet. Hier gaat het gewoon de ronde van ja nu betalen voor het koninklijk huwelijk en volgend jaar voor de koninklijke scheiding. Krijgen we dan ook een dag vrij en komt het ook op tv?
hier staat het even op op journaal24 maar ik moet zo werken dus verder ga ik het niet kijken. Hoop dat ik nog even de jurk kan zien voor ik wegga, daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik volg het nu live op BBC ! Je Engels moet wel goed zijn wil je het een beetje kunnen volgen! Gelukkig geen problemen mee!
Ik kijk ook al de hele ochtend naar CNN. Ben erg benieuwd naar de jurk Heb weinig met Engeland, of het koningshuis, maar dit is wel leuk.
bedenk me ineens dat wij ook CNN hebben gelijk opgezet.. geen probleem met engels dus dat is geen probleem