Wie weet waar ik Nederlandstalige breipatronen voor een wikkeldeken kan vinden? Ik heb zelf al gezocht via google, maar vind alleen naaipatronen en ik moet echt een breipatroon hebben. Mijn moeder wil er namelijk graag 1 voor mij breien. Liefst heb ik zo'n halve voetenzak die ook gemakkelijk in de maxicosi kan, maar ben ook al heel blij met een gewone wikkeldeken. Patroonbeschrijving moet Nederlandstalig, want mijn moeder is niet zo heel goed in Engels. Als het geen gratis patroon is, is het niet erg. Ben best bereid wat te betalen voor een goed patroon.
Ja, ik heb het patroon! Ik zal proberen morgen een foto ervan te maken en pb-en. Nu is het te donker en de printer/scanner doet het niet
Dit misschien nog een optie? DROPS trappelzak gebreid uit een stuk in gerstekorrel en met structuur patroon en kabels van Merino Extra Fine. ~ DROPS Design In het Nederlands en met de optie om een gat voor de maxicosi erin te maken.
Ik ben er nog niet toe gekomen meiden,excuses... Ik ga mn best doen om het morgen te regelen, alles ligt al klaar,,moet het alleen even doen